|
B2 |
Capacidade de síntesis, análise e pensamento crítico relacionado coa investigación e a creación artística. |
|
B4 |
Capacidade para integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuicios a partir de informacións incompletas ou limitadas, que incluan reflexións sobre as responsabilidades sociais, éticas e culturais vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuicios. |
|
B6 |
Capacidade para adquirir habilidades de aprendizaxe que lle permita continuar estudando dun modo que haberá de ser en grande medida autodirixido e autónomo. |
Sinale C
|
Código |
Habilidades |
|
C1 |
Ga) Capacidade para aplicar os coñecementos adquiridos e resolver problemas dentro dun contexto interdisciplinar no ámbito das Belas Artes. |
|
C2 |
Gb) Capacidade de síntese, análise e pensamento crítico relacionado coa investigación e a creación artística. |
|
C3 |
Gc) Capacidade para concibir e estruturar proxectos de investigación con rigor académico. |
|
C4 |
Gd) Capacidade para integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir de informacións incompletas ou limitadas, que inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais, éticas e culturais vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
|
C5 |
Ge) Capacidade para expoñer e comunicar oralmente e por escrito os seus coñecementos a un público especializado e non especializado de xeito claro e sen ambigüidades. |
|
C6 |
Gf) Capacidade para adquirir habilidades de aprendizaxe que lle permita continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirixido e autónomo. |
|
C7 |
Ea) Capacidade para recoñecer a vinculación entre a teoría e a práctica como eixo da investigación en Belas Artes. |
|
C8 |
Eb) Capacidade para analizar e contextualizar tendencias artísticas innovadoras. |
|
C9 |
Ec) Capacidade para identificar os elementos que determinan a arte e a ciencia. |
|
C10 |
Ed) Coñecer e resolver problemas específicos dos procesos creativos en distintos ámbitos de produción artística. |
|
C11 |
Ee) Coñecer e saber manexar instrumentos, recursos e métodos para a produción creativa e artística. |
|
C12 |
Ef) Coñecer e saber manexar recursos e procedementos metodolóxicos que lle permitan analizar, indagar e desenvolver investigacións no terreo da teoría da arte. |
|
C13 |
Eg) Capacidade para valorar a realidade da creación artística contemporánea. |
|
C14 |
Eh) Capacidade para recoñecer a importancia do desenvolvemento persoal na planificación e produción de proxectos artísticos. |
|
C15 |
Ei) Capacidade para desenvolver traballo en equipo. |
|
C16 |
Ex) Capacidade de reflexión e de autocrítica. |
|
C17 |
Ek) Capacidade para comprender que a creación e a investigación son tarefas en continua innovación. |
|
C18 |
O) Capacidade para transferir os coñecementos adquiridos á práctica artística, investigadora ou profesional mediante os recursos e metodoloxías adecuados. |
|
C19 |
Em) Capacidade para ordenar os pasos técnicos conducentes á realización dunha obra de arte. |
|
C20 |
En) Capacidade para ordenar os pasos técnicos conducentes á realización dun traballo de investigación. |
|
C21 |
Eo) Capacidade para distinguir obras de arte e traballos de investigación innovadores. Ep) Coñecemento dos modos de presentación pública do TFM. |
|
C22 |
Eq) Desenvolvemento de habilidades cognitivas avanzadas relacionadas coa creación dun perfil artístico e investigador no TFM. |
|
C23 |
Er) Capacidade para elaborar un texto reflexivo sobre a obra creativa concreta desenvolvida no TFM. |
|
C24 |
E) Capacidade para organizar un proxecto expositivo de obra artística para un espazo específico e nun tempo concreto (TFM). |
|
C25 |
Et) Capacidade para comunicar con claridade e resolución os coñecementos teóricos e prácticos adquiridos, materializados no traballo creativo presentado como TFM. |
|
C26 |
Eu) Desenvolver habilidades de xestión da información para propósitos artísticos e investigadores no TFM. |
|
C27 |
Ev) Capacidade para integrar coñecementos de campos de estudo diversos no traballo creativo presentado como TFM. |
Sinale D
|
Código |
Competencias |