|
Descrición |
Actividades introdutorias |
Presentásese a materia, información dos contidos da mesma, metodoloxías que se van a aplicar, traballos a realizar na asignatura e forma de avaliación.
Así mesmo realizásense dinámicas na clase para fomentar a interrelación no alunado. |
Lección maxistral |
Exposición por parte do profesor dos contidos sobre a materia obxecto de estudo, bases teóricas e/ou directrices dun traballo, exercicio ou proxecto a desenvolver polo estudante. |
Presentacións/exposicións |
Expoñerase por parte dos alumnos, ben individualmente, ben en grupo, diante do profesor e do resto da clase, contidos da materia, resultados de traballos realizados, etc. |
Traballo tutelado |
Elaborar un informe técnico relativo a calquera cuestión relacionada coa Enxeñería Industrial, coa calidade e o rigor que se espera dun Enxeñeiro Industrial. |
Metodoloxías integradas |
Realizásese un traballo aplicando a metodoloxía de "Aprendizaxe Baseada en Proxectos- ABP".
Realización dun proxecto de ingenieria, traballando cun equipo aberto. Farase fincapé na aplicación de ferramentas e coñecementos de ingeniería industrial para crear solucións de ingeniería para as necesidades reais dunha industria. |
Resolución de problemas |
O alumno debe desenvolver as solucións axeitadas ou correctas a os exercicios plantexados que se basean na teoría impartida.
Realizásense aplicando fórmulas, algoritmos ou procedementos de transformación dá información dispoñible. Será necesaria a interpretación dos resultados. |
Prácticas en aulas informáticas |
Actividades de aplicación dos coñecementos nun contexto determinado, e de adquisición de habilidades básicas e procedimentais en relación coa materia, a través das TIC. |
Metodoloxías integradas |
Creásese un grupo interdisciplinar con alumnos doutras asignaturas e grados.
Este grupo, aplicando a metodoloxía "design thinking" suscitase un traballo de implantación e/ou mellora sobre unha actividade concreta. |
Eventos docentes y/o divulgativos |
Para presentar as ideas desenvolvidas polos alumnos nos grupos colaborativos se organiza una presentación en formato congreso. Esta será publica y con difusión en diferentes medios de comunicación.
|