Seminario |
Valorarase tanto a resolución de problemas e cuestións expostas nas clases de seminario, como o traballo persoal realizado polos *estudantes naquelas tarefas de traballo persoal encomendadas polo profesorado.
Resultados da aprendizaxe : Todos os indicados, ao ter lugar os seminarios ao longo do curso. |
20 |
A1 A2 A4 A5
|
|
C2 C10 C11 C12 C13 C19 C20 C23 C24
|
D1 D3 D4 D5 D7 D8 D9 D13 D14 D15 D18
|
Prácticas de laboratorio |
1.- O traballo realizado no laboratorio: é obrigatoria a asistencia a cada unha das sesións. Valorarase a actitude e destreza do alumno no laboratorio e a exposición dos mecanismos e espectros (33 % da nota final).
2.- O caderno do laboratorio (27 % da nota final).
3.- Proba escrita: tratará sobre aspectos teórico-prácticos relacionados coas prácticas realizadas. Terá lugar nas datas oficiais establecidas pola Facultade (40 % da nota final).
Para aprobar as prácticas é indispensable superar cada unha do tres partes avaliadas.
Nas convocatorias extraordinarias o estudante realizará o exame escrito e entregará un novo caderno de laboratorio se así é requirido, mantendo as cualificacións obtidas durante o curso nos outros aspectos da materia.
Aqueles alumnos que aprobaron as prácticas de laboratorio no curso 2014/2015 conserváraselles a cualificación obtida durante o presente curso académico.
1. Recoñecer elementos estruturais nas moléculas orgánicas.
2. Deseñar secuencias sintéticas alternativas.
3. Manexar reaccións de *interconversión de grupos funcionais.
4. Propor síntese de moléculas *carbocíclicas e *heterocíclicas.
5. Recoñecer reaccións selectivas.
6. Recoñecer a importancia da síntese orgánica ao avance da sociedade. |
30 |
A1 A2 A4
|
|
C25 C26 C27 C28
|
|
Probas de resposta longa, de desenvolvemento |
Unha proba global para a avaliación das competencias adquiridas na materia. Para a superación da materia os estudantes deberán obter un mínimo dun 50% na totalidade das probas escritas (proba de resposta curta e proba de resposta longa). Por tanto, a cualificación dos restantes apartados soamente sumarase cando a puntuación obtida na suma das probas escritas sexa igual ou superior a dous puntos e medio.
Resultados da aprendizaxe: 1. Recoñecer elementos estruturais das moléculas orgánicas. 2. Propor secuencias *retrosintéticas. 3. Analizar propostas *retrosintéticas alternativas. 4. Valorar o emprego de reaccións de *simplificación estrutural. 5. Recoñecer relacións entre grupos funcionais. 6. Manexar reaccións de *interconversión de grupos funcionais. 7. Deseñar secuencias sintéticas. 8. Propor síntese de moléculas *carbocíclicas e *heterocíclicas. 9. Coñecer a *reactividad de compostos *heterocíclicos. 10. Coñecer reaccións selectivas. 11. Propor desconexións en compostos *insaturados. 12. Coñecer o emprego de grupos protectores en síntese orgánica. |
40 |
A1 A2 A4 A5
|
|
C2 C10 C11 C12 C13 C19 C20 C23 C24 C25 C26 C27 C28
|
D1 D3 D4 D5 D7 D8 D9 D13 D14 D15 D18
|
<*p>A participación dos estudantes nalgún dos actos de avaliación da materia implicará que adquiren a condición de &*quot;presentado/a&*quot; e, por tanto, terán asignada unha cualificación. Considéranse actos de avaliación a asistencia ás clases de laboratorio (tres ou mais sesións), a realización das probas e a entrega dun mínimo do 25% dos traballos asignados polo profesorado.*p><*p>Avaliación da convocatoria de Xullo:*p><*p>1) Puntuación obtida polos estudantes durante o curso: máximo de 4 puntos*p><*p>Conservarase a puntuación obtida polos estudantes durante o curso na resolución dos problemas, traballos, *etc (máximo de 1 punto) e a realización das prácticas de laboratorio (máximo de 3 puntos).*p><*p>2) Traballo realizado polos alumnos: máximo de 1,5 puntos*p><*p>Valorarase o traballo de resolución e presentación dos exercicios proporcionados polo profesorado tras a avaliación de Xaneiro, que estará orientado á adquisición das competencias necesarias para superar a materia. Este traballo entregarase con antelación á realización da proba oficial desta convocatoria.*p><*p>3) Proba escrita: máximo de 4,5 puntos*p><*p>Avaliaranse as competencias da materia.*p> |