Guia docente 2017_18
E. U. de Estudos Empresariais
Máster Universitario en Comercio Internacional
 Materias
  Novas Tecnoloxías da Información e as Comunicacións no e-Comercio
   Contidos
Tema Subtema
1. Visión xeral do TIC e Internet no e-comercio. O TIC no e-comercio. O uso de Internet na actividade comercial.
2. Modelos de e-negocio apoiados polo TIC. Modelos de e-negocio baseados no TIC. Tipos de modelos de negocio baseados en Internet e no uso intensivo do TIC.
3. A Web no e-comercio: deseño, publicidade e posicionamento na Rede. Posibilidades da Web no e-comercio.
E-mercadotecnia. Aspectos técnicos.
4. Ferramentas baseadas en Internet no e-mercadotecnia. Ferramentas de análises. Análise da reputación dixital. Análise de tráfico e seguimento.
5. A Web 2.0 no e-comercio. Ferramentas e servizos. Imaxe dixital e e-reputación. A paradigma da Web 2.0. Influencia no e-comercio. ferramentas e técnicas.
E-reputación.
6. O TIC no comercio B2B. E-marketplaces e comunidades virtuais de negocio. E-*logistics. Espazos B2B. E-marketplaces. Influencia do TIC na e-loxística.
7. Banca electrónica. Fundamentos e servizos para o e-comercio. Introdución á banca electrónica. Servizos. Usos. Aspectos técnicos.
8. Transaccións electrónicas. Medios de pago *online. Seguridade nas transaccións. Tipos de transaccións electrónicas. Tipos de medios de pago *online. Seguridade nas transaccións.
9. Protección de datos no e-comercio. Aspectos técnicos e legais. Introdución á protección de datos e os seus aspectos técnicos.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000