Guia docente 2017_18
E. U. de Estudos Empresariais
Máster Universitario en Comercio Internacional
 Materias
  Márketing Internacional
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Lección maxistral Asistencia, actitud, participación en las clases. 5 C3
C11
D3
D4
D26
Seminario Asistencia, actitud, participación en los seminarios. 5 C3
C11
Obradoiro Resultado da actividade desenvolvida no obradoiro. 10 C3
C11
D3
D4
D26
Probas de resposta curta Proba sobre comprensión, coñecemento e aplicación de conceptos. 40 C3
C11
Probas de tipo test Proba de pregunta tipo test para comprobar o seguimiento da materia. 30 C3
C11
D3
D4
D26
Traballos e proxectos Realización dun traballo ligado á internacionalización da empresa. 10 C3
C11
D3
D4
D26
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

Los alumnos que participen en la evaluación continua y no cumplan los calificaciones que le permitan alcanzar el 50% de la valoración tendrán que acudir a la convocatoria extraordinaria.

Aquellos alumnos que no cumplan una asistencia mínima del 70% tendrán que acudir al examen final, a una prueba específica de evaluación.

Alumnos Versión No Presencial.

Donde figura prueba sobre comprensión, conocimiento e aplicación de  concetos, son valoracións que corresponderán a Casos prácticos.

As probas tipo test teñen a misma valoración.

O resto de valoracións corresponderán a foros ou otras actividades plantexadas dende o coordinador da materia.

Para superar a materia deberán entregar todas as actividades plantexadas. En caso contrario figurará coma non presentado. No 
espacio de teledocencia terán cumprida información.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000