Prácticas en aulas informáticas |
Realización e, eventualmente, entrega do informe correspondente á práctica. Valorarase a calidade, adecuación aos enunciados propostos, e nivel de desenvolvemento dos informes dos traballos prácticos realizados en clase, así como a súa presentación, ordenación e estrutura.
Resultados de Aprendizaxe:
- Adquirir destreza no manexo de ferramentas informáticas para a enxeñaría de deseño e análise do ciclo de vida do produto
|
60 |
|
B1 B6 B9 B10 B11
|
C1 C2 C3 C5 C9 C10
|
|
Estudo de casos/análises de situacións |
Valorarase a participación activa nos debates e a proposta de estratexias de solución dos problemas propostos, así como a calidade e o nivel de desenvolvemento das ideas achegadas. |
10 |
|
B1 B4 B5 B6 B8 B9 B10 B11
|
C1 C2 C3 C5 C9 C10
|
|
Probas de tipo test |
Probas para a avaliación das competencias adquiridas que inclúen preguntas pechadas con diferentes alternativas de resposta (verdadeiro/falso, elección múltiple, emparellamento de elementos,…). Os alumnos seleccionarán unha resposta de entre un número limitado de posibilidades. Poden ser tanto da parte de explicación teórica como práctica. Os fallos restan a probabilidade de acertar.
Resultados de Aprendizaxe:
- Adquirir capacidades de xestión do ciclo de vida dun produto en proxectos.
- Adquirir destreza no manexo de ferramentas informáticas para a enxeñaría de deseño e análise do ciclo de vida do produto |
20 |
|
B1 B4 B5 B6 B8 B9 B10 B11
|
C1 C2 C3 C5 C9 C10
|
|
Compromiso ético: Espérase que o alumno
presente un comportamento ético adecuado. En caso de detectar un comportamento
non ético (copia, plaxio, utilización de aparellos electrónicos non autorizados,
por exemplo), considerarase que o alumno non reúne os requisitos necesarios
para superar a materia. Dependendo do tipo de comportamento non ético
detectado, poderíase concluír que o alumno
non alcanzou as competencias necesarias para superar a materia. |