Guia docente 2017_18
Facultade de Bioloxía
Máster Universitario en Profesorado en Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensino de Idiomas. Especialidade: Linguas e Literaturas. Linguas Estranxeiras
 Materias
  Deseño Curricular e Organización de Centros Educativos
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Traballos de aula Calificaranse as actividades realizadas na aula para comprobar a consolidación das aprendizaxes e realizar unha retroalimentación positiva.

20 B1
B2
B7
B16
B17
C13
C24
C27
C31
Aprendizaxe baseado en proxectos Cada alumno presentará a programación dunha unidade didáctica. Poderá elexir a temática e o curso de implementación. 80 B3
B4
B5
B6
B7
B10
C4
C9
C19
C20
C24
D1
D2
D3
 
Outros comentarios sobre a Avaliación
<div>A avaliación desta disciplina varios niveis e dimensións desarrollaen. Con base no marco xeral de competencias, é dicir, as competencias, a avaliación tentará recoller e avaliar estes asapectos estudantes relacionados respecto: o campo do coñecemento, procedementos de campo, campo campo atitudinal e relacional.</div><div><br /></div><div><br /></div><div>Entendemos que o equilibrio será no que os alumnos son capaces de dominar estas catro grandes dimensións que contribúen de algunha maneira que eu vaia de forma holística.</div><div><br /></div><div>A avaliación do proxecto terá dúas vertentes: por unha banda a xustificación teórica de varios elementos curriculares e traballou outro proxecto. Para avaliar o proxecto, aplicaranse as seguintes regras:</div><div><br /></div><div>1. Use o coñecemento dispoñible nos documentos traballado en clase para contrastar as súas propias ideas, para apoiar e fundamentar a eles. Comprensión das ideas básicas contidas nos materiais utilizados e analizados.</div><div>2. expresar adecuadamente as súas ideas, discutido e demostrado capacidade de escoitar e capacidade de resposta.</div><div>3. Revisión de posicións fundamentado feitos e argumentos usando o seu propio vocabulario técnico do asunto motivada.</div><div>4. sinxeleza, capacidade de comunicación, estrutura de presentación traballado en clase.</div><div>5. Estrutura lóxica de ideas.</div><div>6. Utilitación e xestión das TIC.</div><div>7. Adecuación e coherencia entre Lhasa actividades prácticas e teóricas.</div><div>8. Calidade das contribucións e das expresións de ideas innovadoras, controbuciones no traballo en equipo, compormiso en diferentes tarefas.</div><div>9. Enfoque de obxectivos de aprendizaxe, adecuación á idade, tempo, etc.</div><div>10. Selección do tema, o secuencia do contido a través da unidade de ensino, adecuación a idade, tempo, etc.</div><div>11. Selección de actividades, a creatividade na súa preparación, a aptitude para a idade e tempo.</div><div>12. O deseño innovador de recursos.</div><div>Estratexias de avaliación 13. Selección: actividades de avaliación, tipos e técnicas de avaliación, ferramentas de deseño, etc.</div><div><br /></div><div>O segimiento dos grupos de traballo faise unha ocasión privilexiada para introducir, polo profesor, asapectos atitudinais (cooperación, responsabilidade profesional, motivación para traballar como profesor, etc). Do mesmo xeito, nalgunhas fases do proxecto, será solicitada aos alumnos para avaliar o seu propio traballo (auto) ou traballo othersâ pares (avaliación polos pares) para facer un proceso de producto para a resolución de erros en aprender o máis axiña posible.</div><div><br /></div><div>Para a avaliación do traballo en grupo os alumnos deben cubrir unha variedade de autoestima que estará dispoñible na plataforma.</div>
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000