Lección maxistral |
Explicación dos contidos da materia en base a material dispoñible en FAITIC. |
0 |
|
B1 B3
|
C6
|
|
Aprendizaxe baseado en proxectos |
Elaboración dunha programación didáctica, desenvolvendo completamente un mínimo de 5 unidades didácticas. |
50 |
|
B4 B5 B6 B7 B10
|
C1 C2 C4 C5 C6 C7 C8 C9 C10 C19
|
D1 D2 D3
|
<p>&nbsp;Para acollerse á
avaliación continua anteriormente detallada será necesario asistir ás clases
alomenos un 80% do tempo presencial. Esta avaliación continua realizarase en
base aos seguintes criterios:</p><p>1. Participación nas actividades orais e realización escrita
de cuestións e exercicios propostos na aula (2 puntos)</p><p>&nbsp;</p><p>2. Calidade da programación didáctica elaborada (3&nbsp; puntos)</p><p>&nbsp;Valórase neste
apartado:</p><p>a) Identificación e contextualización.</p><p>b) Adecuación do currículo ás características do ámbito
productivo.</p><p>c) Táboa dun mínimo de 15 UD con indicación dos RA ou CT
asociados así como unha breve descrición e temporalización.</p><p>d) Número de UD desenvoltas a maiores do mínimo establecido
de 5</p><p>e) Indicación dos mínimos e dos criterios de cualificación
coherente coas UD</p><p>f) Definición das actividades de recuperación do alumnado
que non supera as avaliacións paciais e/ou a avaliación final</p><p>g) Definición da proba do alumnado que perde o dereito á
avaliación continua.</p><p>h) Seguimento e avaliación da PD</p><p>i) Avaliación inicial</p><p>j) Medidas de reforzo educativo.</p><p>k) Educación en valores</p><p>l) Actividaes complementarias e extraescolares</p><p>m) Soporte da programación e corrección do formato</p><p>&nbsp;</p><p>3.Calidade das unidades didáctica elaboradas (2 puntos)</p><p>&nbsp;Valórase neste
apartado:</p><p>a) Obxectivos específicos e actividades asociadas</p><p>b) Contidos detallados das UDs</p><p>c) Criterios e instrumentos de avaliación</p><p>d) Metodoloxía explicitada a través da táboa de tarefas
asociada a cada actividade</p><p>&nbsp;</p><p>4. Exposición oral da programación e unidade didáctica (3
puntos)</p><p>&nbsp; Valórase neste
apartado:</p><p>a) Concrección e adaptación ao tempo dispoñible</p><p>b) Exposición de tódolos apartados do traballo exposto</p><p>c) Coherencia, fluídez e dominio do traballo exposto</p><p>d) Medios e TICs empregados</p><p>&nbsp; Será imprescindible
acadar un 40% da cualificación máxima nos apartados 3,4,5 anteriormente
expostos para poder optar a unha avaliación positiva.</p><p>&nbsp;</p><p>Aquel alumnado que non conte coa citada porcentaxe de
asistencia perde o dereito á avaliación continua e será avaliado en base aos
seguintes criterios:</p><p>Criterios principais de cualificación</p><p>Tipo de instrumento ou proba (Ponderación)</p><p>·&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
Calidade da programación didáctica elaborada (3
puntos)</p><p>&nbsp;Valórase neste
apartado:</p><p>a) Â Identificación e contextualización.</p><p>b) Adecuación do currículo ás características do ámbito
productivo.</p><p>c) Táboa dun mínimo de 15 UD con indicación dos RA ou CT
asociados así como unha breve descrición e temporalización.</p><p>d) Número de UD desenvoltas a maiores do mínimo establecido
de 5</p><p>e) Indicación dos mínimos e dos criterios de cualificación
coherente coas UD</p><p>f) Definición das actividades de recuperación do alumnado
que non supera as avaliacións paciais e/ou a avaliación final</p><p>g) Definición da proba do alumnado que perde o dereito á
avaliación continua.</p><p>h) Seguimento e avaliación da PD</p><p>i) Avaliación inicial</p><p>j) Medidas de reforzo educativo.</p><p>k) Educación en valores</p><p>l) Actividaes complementarias e extraescolares</p><p>m) Soporte da programación e corrección do formato</p><p>&nbsp;</p><p>·&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
Calidade das unidades didáctica elaboradas (1
punto)</p><p>&nbsp;Valórase neste
apartado:</p><p>a) Obxectivos específicos e actividades asociadas</p><p>b) Contidos detallados das UDs</p><p>c) Criterios e instrumentos de avaliación</p><p>d) Metodoloxía explicitada a través da táboa de tarefas
asociada a cada actividade</p><p>&nbsp;</p><p>·&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
Exposición oral da programación e unidade
didáctica (3 puntos)</p><p>&nbsp;Valórase neste
apartado:</p><p>a) Concrección e adaptación ao tempo dispoñible</p><p>b) Exposición de tódolos apartados do traballo exposto</p><p>c) Coherencia, fluídez e dominio do traballo exposto</p><p>d) Medios e TICs empregados</p><p>* Exame tipo test de 30 cuestións relacionadas cos contidos
desenvoltos nas sesións lectivas (3 puntos)</p><p>Pregunta correctas....Cualificación</p><p>0.......................................0</p><p>1 a 4..................................1</p><p>5 a 8..................................2</p><p>9 a 12 ...............................3</p><p>13 a 17...............................4</p><p>18 a 20...............................5</p><p>21 a 22...............................6</p><p>23 a 24...............................7</p><p>25 a 26...............................8</p><p>27 a 29...............................9</p><p>Â 30....................................10</p><p>&nbsp;</p><p>&nbsp;Será imprescindible
acadar un 40% da cualificación máxima en cada un dos apartados anteriormente
expostos para poder optar a unha avaliación positiva.</p><p>&nbsp;O alumnado que se
puido acoller ao sistema de avaliación continua na primeira convocatoria e deba
acudir á segunda convocatoria, deberá realizar as actividades pendentes de
superación.</p><p>&nbsp;No caso de alumnado
que perdeu o dereito á avaliación continua e deba acudir á segunda
convocatoria, esta terá a mesma estructra que no caso de perda do dereito á
avaliación continua e deberán realizarse as partes pendentes de superación.</p><p>&nbsp;Gardaranse as
cualificacións positiva acadadas na primeira convocatoria que se promediarán
coas obtidas nesta segunda, de acordo coas porcentaxes descritas anteriormente.</p> |