Para acollerse á
avaliación continua anteriormente detallada será necesario asistir ás clases
alomenos un 80% do tempo presencial. Esta avaliación continua realizarase en
base aos seguintes criterios: 1. Participación nas actividades orais e realización escrita
de cuestións e exercicios propostos na aula (2 puntos) 2. Calidade da programación didáctica elaborada (3 puntos) Valórase neste
apartado: a) Identificación e contextualización. b) Adecuación do currículo ás características do ámbito
productivo. c) Táboa dun mínimo de 15 UD con indicación dos RA ou CT
asociados así como unha breve descrición e temporalización. d) Número de UD desenvoltas a maiores do mínimo establecido
de 5 e) Indicación dos mínimos e dos criterios de cualificación
coherente coas UD f) Definición das actividades de recuperación do alumnado
que non supera as avaliacións paciais e/ou a avaliación final g) Definición da proba do alumnado que perde o dereito á
avaliación continua. h) Seguimento e avaliación da PD i) Avaliación inicial j) Medidas de reforzo educativo. k) Educación en valores l) Actividaes complementarias e extraescolares m) Soporte da programación e corrección do formato 3.Calidade das unidades didáctica elaboradas (2 puntos) Valórase neste
apartado: a) Obxectivos específicos e actividades asociadas b) Contidos detallados das UDs c) Criterios e instrumentos de avaliación d) Metodoloxía explicitada a través da táboa de tarefas
asociada a cada actividade 4. Exposición oral da programación e unidade didáctica (3
puntos) Valórase neste
apartado: a) Concrección e adaptación ao tempo dispoñible b) Exposición de tódolos apartados do traballo exposto c) Coherencia, fluídez e dominio do traballo exposto d) Medios e TICs empregados Será imprescindible
acadar un 40% da cualificación máxima nos apartados 3,4,5 anteriormente
expostos para poder optar a unha avaliación positiva. Aquel alumnado que non conte coa citada porcentaxe de
asistencia perde o dereito á avaliación continua e será avaliado en base aos
seguintes criterios: Criterios principais de cualificación Tipo de instrumento ou proba (Ponderación) ·
Calidade da programación didáctica elaborada (3
puntos) Valórase neste
apartado: a) Â Identificación e contextualización. b) Adecuación do currículo ás características do ámbito
productivo. c) Táboa dun mínimo de 15 UD con indicación dos RA ou CT
asociados así como unha breve descrición e temporalización. d) Número de UD desenvoltas a maiores do mínimo establecido
de 5 e) Indicación dos mínimos e dos criterios de cualificación
coherente coas UD f) Definición das actividades de recuperación do alumnado
que non supera as avaliacións paciais e/ou a avaliación final g) Definición da proba do alumnado que perde o dereito á
avaliación continua. h) Seguimento e avaliación da PD i) Avaliación inicial j) Medidas de reforzo educativo. k) Educación en valores l) Actividaes complementarias e extraescolares m) Soporte da programación e corrección do formato ·
Calidade das unidades didáctica elaboradas (1
punto) Valórase neste
apartado: a) Obxectivos específicos e actividades asociadas b) Contidos detallados das UDs c) Criterios e instrumentos de avaliación d) Metodoloxía explicitada a través da táboa de tarefas
asociada a cada actividade ·
Exposición oral da programación e unidade
didáctica (3 puntos) Valórase neste
apartado: a) Concrección e adaptación ao tempo dispoñible b) Exposición de tódolos apartados do traballo exposto c) Coherencia, fluídez e dominio do traballo exposto d) Medios e TICs empregados * Exame tipo test de 30 cuestións relacionadas cos contidos
desenvoltos nas sesións lectivas (3 puntos) Pregunta correctas....Cualificación 0.......................................0 1 a 4..................................1 5 a 8..................................2 9 a 12 ...............................3 13 a 17...............................4 18 a 20...............................5 21 a 22...............................6 23 a 24...............................7 25 a 26...............................8 27 a 29...............................9 Â 30....................................10 Será imprescindible
acadar un 40% da cualificación máxima en cada un dos apartados anteriormente
expostos para poder optar a unha avaliación positiva. O alumnado que se
puido acoller ao sistema de avaliación continua na primeira convocatoria e deba
acudir á segunda convocatoria, deberá realizar as actividades pendentes de
superación. No caso de alumnado
que perdeu o dereito á avaliación continua e deba acudir á segunda
convocatoria, esta terá a mesma estructra que no caso de perda do dereito á
avaliación continua e deberán realizarse as partes pendentes de superación. Gardaranse as
cualificacións positiva acadadas na primeira convocatoria que se promediarán
coas obtidas nesta segunda, de acordo coas porcentaxes descritas anteriormente. |