Guia docente 2017_18
Facultade de Bioloxía
Máster Universitario en Profesorado en Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensino de Idiomas. Especialidade (Vigo): Ciencias Experimentais. Matemáticas e Tecnoloxía
 Materias
  Investigación e Innovación na Educación Secundaria
   Bibliografía. Fontes de información
Bibliografía Básica
Bibliografía Complementaria Bisquerra R, Metodología de la investigación educativa, UNED, 2004
Hargreaves, A., Enseñar en la sociedad del conocimiento, OCTAEDRO, 2003
Latorre, A., La investigación-acción. Conocer y cambiar la práctica educativa, Grao, 2003
López Ruiz, J., Aprendizaje docente e innovación curricular: dos estudios de casos sobre el constructivismo en la escuela, Aljibe, 2000
Martínez González, R., La Investigación en la práctica educativa: guía metodológica de investigación para el diagnóstico y evaluación en los centros docentes., Ministerio de Educación y Ciencia,, 2007
Ruiz Tarragó, F., La nueva educación, LID Editorial., 2007
Sandín Esteban, M.P., nvestigación cualitativa en educación: fundamentos y tradiciones., McGraw Hill, 2003
Sevillano Gracía, M. L., Estrategias innovadoras para una enseñanza de calidad., Pearson- Prentice Hall., 2004
P. González, F. Lusquiños, Física en imaxes, Servizo Publicacións, Univ. Vigo, 2008
Varios, Tecnología, Investigación, innovación y buenas prácticas, Ed. Graó, 2010
Tarbiya: revista de investigación e innovación educativa,
Boletín das Ciencias,
EUREKA,
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000