Que los/las estudiantes adquieran reflexión y experiencia sobre las repercusiones sociales y éticas del trabajo lingüístico sobre comunidades de personas sordas. |
|
|
|
|
Coñecer os diversos tipos de residuos, os seus tratamentos e o seu uso en procesos de recuperación en ambientes degradados
|
A1
|
B2 B3
|
C11
|
D13
|
Coñecer e entender en que casos debe ser aplicada a lexislación vixente e as normativas que a desenvolven |
A2 A5
|
B2 B3 B7 B10
|
C21
|
D1 D3 D6
|
Aplicar coñecementos e tecnoloxía relativos á contaminación en aspectos relacionados coa produción, explotación, análise e diagnóstico de procesos e recursos biolóxicos |
A3 A5
|
B2 B10
|
C11 C23
|
D2 D3 D9 D10 D14
|
Comprender a proxección social da contaminación e a súa repercusión no exercicio profesional |
A5
|
B11 B12
|
C33
|
D10 D13
|