2. Descrición e análise de textos literarios, atendendo a aspectos formais e temáticos, sintetizando ideas e relacionando uns textos con outros e co contexto en que se inscribe a produción e recepción dos mesmos. |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B3 B6 B9 B10 B11
|
C1 C2 C3 C6 C8 C9 C21 C156 C157 C158 C159 C160
|
D6 D7 D9 D11 D13 D14 D15 D16 D17 D18 D19 D22 D23
|
3. Preparación de presentacións orais, traballos escritos e outras probas que expoñan a reflexión crítica do alumnado, e a súa capacidade para construír argumentos sólidos, seguir convencións académicas, empregar evidencias e facer uso dos recursos máis apropiados. |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B3 B6 B9 B10 B11
|
C1 C2 C4 C12 C25 C26 C30 C156 C157 C158 C159 C160
|
D2 D4 D6
|
4. Participación en debates e outras actividades formativas en grupo, desenvolvendo un pensamento autónomo e crítico, realizando contrastes críticos e respectuosos con outros axentes da aula, e mostrando actitudes de tolerancia e valores democráticos. |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B6 B9 B10 B11
|
C156 C157 C158 C159 C160
|
|