Resolución de problemas e/ou exercicios |
Proba na que o alumno debe solucionar unha serie de problemas e/ou exercicios nun tempo/condiciones establecido/as polo profesor. Desta maneira, o alumno debe aplicar os coñecementos que adquiriu. |
40 |
|
B3
|
C2
|
D2 D10
|
Informes/memorias de prácticas |
Elaboración dun documento por parte do alumno no que se reflicten as características do traballo levado a cabo. Os alumnos deben describir as tarefas e procedementos desenvolvidos, mostrar os resultados obtidos ou observacións realizadas, así como a análise e tratamento de datos.
Realice a montaxe experimental coa axuda do guión que se lle fornece.
Obteña os valores correspondentes ás magnitudes de relevancia en cada experimento.
Procese adecuadamente o conxunto de datos obtidos (táboas, gráficas, aplicación de relacións matemáticas entre variables, etc.)
Obteña as incertezas que afecten a cada resultado en función do método de realización das medidas, e expréseas correctamente xunto co valor do resultado que se busque. |
10 |
|
B3
|
C2
|
D10
|
<p>A calificación da avaliación continua (que denominaremos EC) terá un peso do 30% da calificación final e incluirá tanto os contidos das prácticas de laboratorio (peso do 20%, que denominaremos calificación ECL) como de aula (peso do 10%, que denominaremos calificación ECA).</p><p>A calificación ECA obterase mediante probas de resposta longa, de desenvolvemento, sobre contidos de aula.</p><p>La calificación ECL obterase como a suma da calificación dos informes/memorias de prácticas e de probas de respuesta longa, de desenvolvemento.</p><p>Aqueles alumnos que non podan seguir a avaliación continua terán a posibilidade de realizar unha proba final escrita para obter unha calificación REC que terá un peso do 30% da calificación final e incluirá tanto os contidos das prácticas de laboratorio (peso do 20%, que denominaremos calificación RECL) como de aula (peso do 10%, que denominaremos calificación RECA).</p><p>O 70% restante da calificación final obterase mediante a realización dun exame final que constará de dúas partes: unha parte teórica (que denominaremos T) que terá un peso do 30% da calificación final, e outra parte de resolución de problemas (que denominaremos P) que terá un peso do 40% da calificación final. A parte teórica constará dunha proba eliminatoria tipo test (que denominaremos TT) sobre conceptos teóricos fundamentais, que terá un peso do 10% da calificación final e onde se esixirá unha calificación mínima do 50%, e outra proba de cuestións teórico-prácticas de resposta longa (que denominaremos TC), que terá un peso do 20% da calificación final.</p><p>Tanto os exames da convocatoria fin de carreira como os que se realicen en datas e/ou horarios distintos aos fixados oficialmente polo centro poderán ter un formato de exame distinto ao detallado anteriormente, aínda que as partes do exame conserven o mesmo valor na calificación final.</p><p>Calificación final G da asignatura para a modalidade de avaliación continua: </p><p>G = ECL +ECA + TT + TC + P, onde TC e P súmanse só se se supera TT.</p><p>Calificación final G da asignatura para la modalidade de avaliación ao final do cuatrimestre: </p><p>G = RECL + RECA + TT + TC + P, onde TC e P súmanse só se se supera TT.</p><p>Profesores responsables de grupos:</p><p>Grupo A: Mohamed Boutinguiza Larosi<br />Grupo B: María Cristina Trillo Yáñez<br />Grupo C: Mohamed Boutinguiza Larosi<br />Grupo D: María Cristina Trillo Yáñez</p><p>Grupo G: Jesús Blanco García<br />Grupo H: Jesús Blanco García<br />Grupo I: Fernando Ribas Pérez<br />Grupo J: Fernando Ribas Pérez<br />Grupo K: Fernando Lusquiños Rodríguez<br />Grupo L: Fernando Lusquiños Rodríguez</p><p>
Compromiso ético: Espérase que o alumno presente un comportamento ético axeitado. No caso de detectar un comportamento non ético (copia, plaxio, utilización de aparellos electrónicos non autorizado, e outros) considérase que o alumno non reúne os requisitos necesarios para superar a materia. Neste caso a cualificación global no actual curso académico será de suspenso (0.0). </p><p>Non
se permitirá a utilización de ningún dispositivo electrónico durante as probas
de avaliación agás autorización expresa. O feito de introducir un dispositivo
electrónico non autorizado na aula do exame será considerado motivo de non
superación da materia no presente curso académico e a calificación
global será de suspenso (0.0).</p> |