Código |
Descrición |
A1 |
Que os estudantes demostren posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e adoita atoparse a un nivel que, malia se apoiar en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo. |
A2 |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ó seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
A3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
A5 |
Que os estudantes desenvolvan aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía. |
C6 |
Capacidade para identificar e entender os problemas relacionados coa oceanografía |
C11 |
Planificar usos do litoral e do medio mariño e xestión sustentable dos recursos |
C13 |
Tomar datos oceanográficos, avalialos, procesalos e interpretalos con relación ás teorías en uso |
C14 |
Recoñecer e analizar novos problemas e propoñer estratexias de solución |
C20 |
Buscar e avaliar recursos de orixe mariña, de diversas clases |
C26 |
Planificar, dirixir e redactar informes técnicos sobre cuestións mariñas |
C30 |
Identificar e avaliar impactos ambientais no medio mariño |
C37 |
Asesoría ou asistencia técnica en temas relacionados co tema mariño e litoral |
D1 |
Capacidade de análise e síntese |
D6 |
Resolución de problemas |