Código |
Descrición |
A4 |
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións, e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan, a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sen ambigüidades. |
A5 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun xeito que terá que ser, en grande medida, autodirixido e autónomo. |
C8 |
CEC8.- Coñecer as bases do deseño e funcionamento dun biorreactor. |
C9 |
CEC9.- Saber deseñar e executar un protocolo completo de purificación dunha molécula, orgánulo ou fracción celular. |
C10 |
CEC10.- Saber realizar o deseño, planificación, avaliación e optimización de sistemas de produción biotecnolóxicos. |
C11 |
CEC11.- Deseñar e xestionar proxectos de base biotecnolóxica. |
D1 |
CGI1.- Capacidade de análise e síntese (localización de problemas e identificación das causas e a súa tipoloxía). |
D2 |
CGI2.- Capacidade de organización e planificación de todos os recursos (humanos, materiais, información e infraestruturas). |
D3 |
CGI3.- Capacidade de xestión da información (con apoio das tecnoloxías da información e as comunicacións). |
D4 |
CGI4.- Capacidade de planificación e elaboración de estudos técnicos en biotecnoloxía microbiana, vexetal e animal. |
D5 |
CGI5.- Capacidade para identificar problemas, buscar solucións e aplicalas nun contexto biotecnolóxico profesional ou de investigación. |
D6 |
CGI6.- Capacidade de comunicación oral e escrita dos plans e decisións tomadas. |
D7 |
CGI7.- Capacidade para formular xuízos sobre a problemática ética e social, actual e futura, que expón a biotecnoloxía. |
D9 |
CGIP1.- Capacidade de traballo en equipo multidepartamental dentro da empresa. |
D10 |
CGIP2.- Capacidade de traballo nun contexto de sustentabilidade, caracterizado por: sensibilidade polo medio ambiente e polos diferentes organismos que o integran, así como concienciación polo desenvolvemento sostible. |
D11 |
CGIP3.- Razoamento crítico e respecto profundo pola ética e a integridade intelectual. |
D12 |
CGS1.- Adaptación a novas situacións legais ou novidades tecnolóxicas, así como a excepcionalidades asociadas a situacións de urxencia. |
D13 |
CGS2.- Aprendizaxe autónoma. |
D14 |
CGS3.- Liderado e capacidade de coordinación. |
D15 |
CGS4.- Sensibilización cara á calidade, o respecto ambiental, o consumo responsable de recursos e a recuperación de residuos. |