Probas de resposta longa, de desenvolvemento |
Todas as persoas alumnas realizarán individualmente unha proba escrita con preguntas abertas, na que deben desenvolver, relacionar, organizar e presentar os coñecementos que teñen sobre a materia con respostas extensas; cara a avaliar as competencias adquiridas que inclúen preguntas abertas sobre un tema. |
50 |
|
B2 B3 B4 B6 B7 B8 B9 B14 B16 B17
|
C3 C4 C5 C6 C7 C9 C10 C13
|
D1 D2 D3
|
Informes/memorias de prácticas |
A presentación dun caderno de aula, a xeito de informe - memoria co rexistro e a análise de todas actividades realizadas ao longo do desenvolvemento da materia. |
40 |
|
B2 B3 B4 B6 B7 B8 B9 B16 B17
|
C3 C4 C5 C7 C9 C10 C12 C13
|
D1 D2 D3
|
Criterios principais de cualificación.
Estruturación coidada
dos textos producidos e dos discursos formulados.
Pertinencia
das actividades prácticas e das investigacións propostas e a súa
aplicabilidade na aula-laboratorio, segundo a etapa – curso
destinada.
Estruturación
comprensiva dos coñecementos da materia e das competencias da etapa
educativa, relacionándoa coa futura práctica docente.
Formación en técnicas
de traballo intelectual e de habilidades experimentais que permitan
manexar axeitadamente os recursos y equipamentos didácticos das
aulas-laboratorios dos centros educativos de secundaria.
O coñecemento de
metodoloxía para a ensinanza das ciencias experimentais Situacións singulares.Aquelas persoas alumnas que non poidan asistir polo menos ao 80% das clases presencias, e teñan disculpa xustificada pola dirección do mestrado, deberán realizar as seguintes accións: 1º)- Realizar un traballo de investigación sobre algúns dos ámbitos temáticos da materia, segundo proposta consensuada co profesor, o que suporá o 50% da cualificación.
2º)- Realizar a proba presencial de resposta a proba de resposta longa, de desenvolvemento; que representará o 50% da cualificación. |