Guia docente 2016_17
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Comunicación alternativa: Medios virtuais e novos soportes publicitarios
   Bibliografía. Fontes de información
PEÑAFIEL, C. Y LÓPEZ, N, Claves para la Era Digital. Evolución hacia nuevos medios, nuevos lenguajes y nuevos servicios., Servicio de Publicaciones de la Universidad del País Vasco,
AGUADER, F., Diccionario de términos multimedia., Acento,
CASTELLS, P. Y BOFARULL, I., Enganchados a las pantallas., Barcelona, Planeta,
MOORE, E., Advergaming and the on line marketing on food to children, Fundación Kaiser Family.,
O'REILLY, T., What is web 2.0: Design Patterns and Business Models for the Next Generation of Software", on line,
POSTIGO GÓMEZ, I., Comunicación digital en el seno de las organizaciones, CLAVE AYNADAMAR,
ALONSO, L.E., La era del consumo, Ed. Siglo XXI,
DORRIAN M., Y LUCAS, G., Publicidad de guerrilla: otras formas de comunicar, Gustavo Gili,
ÁLVAREZ-MONZONCILLO, J.M., Watching the Internet: the future of TV?, Media XXI,
CONTRAPUBLICIDAD, http://www.consumehastamorir.com/,
GUERRILLA, http://www.consumehastamorir.com/,
CONTENIDOS, www.producep.blogspot.com,
Reig, Dolores, Socionomía: ¿vas a perderte la revolución social?, DEUSTO S.A. EDICIONES,
NICHOLAS A. CHRISTAKIS; JAMES H. FOWLER, CONECTADOS, Taurus,
Carolina Machado, J. Paulo Davim, MBA Theory and Application of Business and Management Principles, Springer,
Isra García, Human Media, Alcalá Grupo Editorial,
Marie Prat y Ronan Chardonneau, Posicionamiento y Google Analytics, ENI,
José Noguera, Las claves para dominar el SEO,
  • Blogs de referencia

    Blog de Victor Martín: http://victormartinp.com

    Marketing de Guerrilla: http://www.marketingguerrilla.es/

    Ciudadano 2.0: http://www.ciudadano2cero.com/

    Bibliografía de interés: 

    Bedford, A. R. (2013). Posicionamiento Web 2.0. Optimización SEO, SEM y Redes Sociales.

    Christakis, N. A., & Fowler, J. H. (2010). Conectados: el sorprendente poder de las redes sociales y cómo nos afectan. Barcelona: Taurus.

    Hernanz, F. P., & Hernanz, J. L. P. (2012). #Socialholic: Todo lo que necesitas saber sobre marketing en medios sociales. Barcelona: Gestión 2000.

    Reig Hernández, D. (2012). Socionomí­a : ¿vas a perderte la revolución social?. Barcelona: Deusto.

    Qualman, E. (2010). Socialnomics: How Social Media Transforms the Way We Live and Do Business. John Wiley & Sons.

    Tascón, M., & Quintana, Y. (2012). Ciberactivismo: las nuevas revoluciones de las multitudes conectadas. Madrid: Los Libros de la Catarata.

    ENLACES GUERRILLA:
    http://es.wikipedia.org/wiki/Estrategias_de_guerra_de_guerrillas

     http://www.diariothc.com/wp-content/Imagenes/04-2007/guerrilla1.jpg

     http://www.estoesmarketing.com/Marketing/Marketing%20de%20Guerrilla.pdf

     http://www.valordecambio.com.ar/sitio/fotos/noticias/ampl/170.jpg

     http://etc.territoriocreativo.es/wp-content/uploads/2008/04/2393112985_81706d276e_o.gif

     http://4.bp.blogspot.com/_RYkOF-GbyQ0/SQrexaaOxrI/AAAAAAAAABk/j90_43CCX2M/S740/nh+y+iberia.jpg

     http://www.crossmarks.nl/blog/wp-content/uploads/2010/02/axe-guerilla1.jpg

     http://www.churbayportillo.com/blog/wp-content/uploads/2009/01/bancokitkat.jpg

     http://www.adrants.com/images/mieleball.jpg

     http://comunidad.uem.es/blogfiles/epuertas/windows-vista-prague.jpg

     http://www.masr.com.mx/wp-content/uploads/2008/01/pan.jpg

    BLOGS:

    http://avalerofer.blogspot.com.es/p/bibliografia-y-enlaces.html

    No BLOG da materia iranse introducindo enlaces aos artículos explicados ou analizados ao longo da materia.

A comezo do curso sinalaranse novos materiais para a súa consulta.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000