Guia docente 2016_17
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Dirección e Xestión Pública
 Materias
  Xestión de documentos e información administrativa
   Contidos
Tema Subtema
Tema 1- Concepto de Información e
Documentación Administrativa
1.1. Definicións máis estendidas na literatura sobre IDA
1.2. O concepto de información e documentación administrativa dende a teoría de sistemas. Os subsistemas de información das Administracións
públicas.
Tema 2- A información administrativa 2.1. Transparencia da información e documentación nas Administracións Públicas.
2.2. O marco normativo de acceso á información administrativa e transparencia. A Administración Xeral do Estado e a Xunta de Galicia.
Tema 3- As fontes de información nas
administracións públicas
3.1. Definición e tipos de fontes de información.
3.2. Internet. Definición, compoñentes e ferramentas de procura.

Tema 4- A documentación e a xestión documental administrativa 4.1. O arquivo administrativo: definición, funcións e
etapas.
4.2. A xestión de documentos: organización e procedementos.
4.3. Soportes documentais e bases de datos.
4.4. Tipoloxía de documentos a disposición dos funcionarios públicos. Redacción, formato e estilo.

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000