Resolución de problemas e/ou exercicios |
Proba na que o alumno debe solucionar unha serie de problemas e/ou exercicios nun tempo/condicións establecido/as polo profesor. Desta maneira, o alumno debe aplicar os coñecementos que adquiriu. A aplicación desta técnica pode ser presencial e non presencial. Pódense empregar diferentes ferramentas para aplicar esta técnica como, por exemplo, chat, correo, foro, audioconferencia, videoconferencia, etc. |
60 |
A3 A4
|
B2 B5 B7
|
C9
|
D7 D8
|
Probas de tipo test |
Test para avaliar as competencias adquiridas polo alumnado que inclúe 20 preguntas pechadas -con diferentes alternativas de resposta- e preguntas abertas. O valor de cada pregunta é de 0,15 puntos. Por cada 3 preguntas mal contestadas restarase 1 pregunta ben.
O alumnado deberá obter no exame un mínimo de 1,25 puntos para sumar o resto dos criterios. |
30 |
A1 A2
|
|
C9
|
D7 D11
|
AVALIACIÓN SEGUNDO O
REGULAMENTO DA MODALIDADE SEMIPRESENCIAL. "Art.6.-Evaluación.
En la guía docente de la materia, deberá estar claramente especificado el tipo
de evaluación y su puntuación. En el cronograma de la asignatura deberán estar
señaladas las fechas en las que deben estar realizadas y entregadas las pruebas
y/o la fecha de la prueba final en el caso de establecerse. El profesorado
procurará, en la medida de lo posible, que la evaluación de la asignatura se
realice en su totalidad de manera continua y virtual, sin prueba final
presencial. En todo caso, es obligatorio que la evaluación continua online
suponga al menos el 40% de la nota, y la prueba final (que podrá exigirse en su
modalidad presencial) suponga como máximo el 60% de la nota total de la
asignatura. En el caso de que esté prevista la realización de una prueba final
de manera presencial, ésta coincidirá con la fecha y hora fijada en el
calendario del Centro (la misma fecha que para el alumnado de la modalidad
presencial)" A continuación detállase
a avaliación da materia:
Metodoloxías
|
Descrición
|
Cualificación
|
Competencias Avaliadas
|
Resolución de
problemas e/ou exercicios
|
Proba na que o alumno
debe solucionar unha serie de problemas e/ou exercicios nun tempo/condicións
establecido/as polo profesor. Desta maneira, o alumno debe aplicar os
coñecementos que adquiriu. A aplicación desta técnica pode ser presencial e
non presencial. Pódense empregar diferentes ferramentas para aplicar esta
técnica como, por exemplo, chat, correo, foro, audioconferencia,
videoconferencia, etc.
|
60%
|
CB3
CB4
CG2
CG5
CG7
CE9
CT7
CT8
|
Exame
|
Haberá dous tipos de
exame segundo a/o estudante se presente á proba de forma presencial ou
online.
- Presencial. Exame tipo test. Test para avaliar
as competencias adquiridas polo alumnado que inclúe 25 preguntas
pechadas -con diferentes alternativas de resposta- e preguntas abertas.
O valor de cada pregunta é de 0,16 puntos. Por cada 3 preguntas mal contestadas
restarase 1 pregunta ben. O alumnado deberá obter no exame un mínimo de
1,75 puntos para sumar o resto dos criterios.
- Online. Exame a través da plataforma: 2 preguntas tipo tema a desenvolver a
través da plataforma durante 40 minutos. O valor de cada pregunta é de 2
puntos. Para aprobar o exame o alumnado deberá acadar 1,75 puntos e
obter en cada pregunta un mínimo de 0,75 puntos.
|
40%
|
CB1
CB2
CE9
CT7
CT11
|
Exame final
|
Os estudantes que non cumpran os requisitos da avaliación continua deberán
presentarse ao exame final que constará de 4 preguntas tipo tema e cuxo valor será de 10
puntos.
|
100%
|
Todas
|
AVALIACIÓN DE XULLO MODALIDADE PRESENCIAL E SEMIPRESENCIAL Para superar
esta materia na convocatoria extraordinaria de xullo as/os estudante
deberán realizar un exame de 4 preguntas tipo tema. O valor do exame
será de 10 puntos, se ben se terá en conta o traballo realizado polo
alumnado na avaliación continua. |