Código |
Descrición |
A1 |
Que os estudantes posúan e comprendan coñecementos que aporten unha base ou oportunidade de ser orixinal no desenvolvemento e / ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
A2 |
Que los estudiantes sepan aplicar conocimientos adquiridos y su capacidad de resolución de problemas en entornos nuevos o poco conocidos dentro de contextos más amplios (o multidisciplinares) relacionados con su área de estudio |
B6 |
CG-06: Capacidade para identificar os diferentes elementos: elementos bióticos. |
B7 |
CG-07: Capacidade para identificar os diferentes elementos: elementos físicos. |
B8 |
CG-08: Capacidade para identificar os diferentes elementos: recursos naturais renovables susceptibles de protección, conservación e aproveitamento. |
B9 |
CG-09: Capacidade para analizar a estrutura e función ecolóxica dos sistemas e recursos forestais, incluíndo as paisaxes. |
B13 |
CG-13: Coñecemento dos procesos de degradación que afecten aos sistemas e recursos forestais en xeral. |
B14 |
CG-14: Capacidade para o uso das técnicas de protección do medio forestal. |
B17 |
CG-17: Capacidade para avaliar e corrixir o impacto ambiental. |
B18 |
CG-18: Capacidade para aplicar as técnicas de auditoría. |
B19 |
CG-19: Capacidade para aplicar as técnicas de xestión ambiental. |
C19 |
CE-19: Capacidade para coñecer, comprender e utilizar os principios de: avaliación e corrección do impacto ambiental; recuperación de espazos degradados. |
D1 |
CBI 1: Capacidade de análise e síntese. |
D2 |
CBI 2: Capacidade de organización e planificación. |
D11 |
CBP 4: Habilidades de razoamento crítico. |
D14 |
CBS 2: Adaptación a novas situacións. |
D15 |
CBS 3: Creatividade. |
D20 |
CBS 8: Sensibilidade cara a temas ambientais. |