Guia docente 2016_17
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Máster Universitario en Dirección Integrada de Proxectos. Especialidade: Sistemas de Información
 Materias
  A4 Xestión do Tempo do Proxecto
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
O alumnado deberá acadar os seguintes resultados Adquirir coñecementos que permitan: - Empregar as achegas teóricas da socioloxía como ferramenta de análise e comprensión da realidade. - Analizar a educación como un feito social e como unha institución básica na sociadade actual. Analizar as súas funcións sociais, as súas transformacións e conflitos. - Coñecer a evolución da institución familiar, os diferentes tipos de familias, os diferentes estilos de vida e de educación; ver a educación dende a perspectiva familiar para poder intereactuar eficazmente coas familias - Comprender as demandas institucionais da educación no contexto actual: familias, relacións de xénero, relacións interxeracionais, multiculturalidade e interculturalidade, desigualdade, segregación, discriminación, inclusión e exclusión social, desenvolvemento sostible. - Analizar o impacto social e educativo das linguaxes audiovisuais e das tecnoloxías, así como dos cambios nas relacións de xénero e interxeracionais. - Poder desenvolver e avaliar as accións dentro e fóra do centro educativo destinadas á formación cidadá. - Descubrir os aspectos sociais non pedagóxicos implicados nos procesos educativos, nomeadamente aqueles máis profundos como os que se relacionan coa estrutura social e as transformacións sociais, e tamén con fenómenos máis conxunturais ou específicos como a evolución da economía e do mercado de traballo. Adquirir destrezas metodolóxicas que permiten desenvolver os puntos anteriores a través do traballo guiado ou autónomo, individual e en equipo como: - Aprender a seleccionar e xerarquizar a información - Planificar o traballo - Acadar metas concretas - Establecer obxectivos e medios - Avaliar custos e posibles limitacións do traballo de investigación empírica - Capacidade para redifinir obxectivos ou medios se estes non se axustaren aos fins establecidos - Analizar os resultados e o proceso de investigación - Sistematizar e presentar oralmente e por escrito os contidos previstos Adquirir destrezas tecnolóxicas: - Coñecer e aplicar as ferramentas básicas de informática e audiovisual (procesador de texto, power point, folla de cálculo, acceso a internet, programas multimedia e gravación de voz ou vídeo) - Traballar con fontes e bases de datos estatísticos - Coñecer e aplicar nas aulas as tecnoloxías da información e da comunicación - Discernir selectivamente a información audiovisual que contribúa ás aprendizaxes, á formación cívica e á riqueza cultural Adquirir destrezas lingüísticas: - Comprensión de textos complexos - Expresión escrita, comunicación oral en público, emprego de linguaxe inclusiva - Capacidade para facerse entender oralmente e por escrito - Resumir e articular información complexa ou de fontes diferentes Adquirir destrezas sociais que permitan desenvolver tarefas colaboradoras: - Capacidade de escoitar e comprender aos demais - Capacidade de captar a atención do público receptor - Capacidade para adaptarse á axenda de traballo para cumprir obxectivos - Capacidade para organizar, adaptar ou reorganizar o traballo - Capacidade para asumir a responsabilidade propia e do grupo
O alumnado deberá acadar os seguintes resultados Adquirir coñecementos que permitan: - Empregar as achegas teóricas da socioloxía como ferramenta de análise e comprensión da realidade. - Analizar a educación como un feito social e como unha institución básica na sociadade actual. Analizar as súas funcións sociais, as súas transformacións e conflitos. - Coñecer a evolución da institución familiar, os diferentes tipos de familias, os diferentes estilos de vida e de educación; ver a educación dende a perspectiva familiar para poder intereactuar eficazmente coas familias - Comprender as demandas institucionais da educación no contexto actual: familias, relacións de xénero, relacións interxeracionais, multiculturalidade e interculturalidade, desigualdade, segregación, discriminación, inclusión e exclusión social, desenvolvemento sostible. - Analizar o impacto social e educativo das linguaxes audiovisuais e das tecnoloxías, así como dos cambios nas relacións de xénero e interxeracionais. - Poder desenvolver e avaliar as accións dentro e fóra do centro educativo destinadas á formación cidadá. - Descubrir os aspectos sociais non pedagóxicos implicados nos procesos educativos, nomeadamente aqueles máis profundos como os que se relacionan coa estrutura social e as transformacións sociais, e tamén con fenómenos máis conxunturais ou específicos como a evolución da economía e do mercado de traballo. Adquirir destrezas metodolóxicas que permiten desenvolver os puntos anteriores a través do traballo guiado ou autónomo, individual e en equipo como: - Aprender a seleccionar e xerarquizar a información - Planificar o traballo - Acadar metas concretas - Establecer obxectivos e medios - Avaliar custos e posibles limitacións do traballo de investigación empírica - Capacidade para redifinir obxectivos ou medios se estes non se axustaren aos fins establecidos - Analizar os resultados e o proceso de investigación - Sistematizar e presentar oralmente e por escrito os contidos previstos Adquirir destrezas tecnolóxicas: - Coñecer e aplicar as ferramentas básicas de informática e audiovisual (procesador de texto, power point, folla de cálculo, acceso a internet, programas multimedia e gravación de voz ou vídeo) - Traballar con fontes e bases de datos estatísticos - Coñecer e aplicar nas aulas as tecnoloxías da información e da comunicación - Discernir selectivamente a información audiovisual que contribúa ás aprendizaxes, á formación cívica e á riqueza cultural Adquirir destrezas lingüísticas: - Comprensión de textos complexos - Expresión escrita, comunicación oral en público, emprego de linguaxe inclusiva - Capacidade para facerse entender oralmente e por escrito - Resumir e articular información complexa ou de fontes diferentes Adquirir destrezas sociais que permitan desenvolver tarefas colaboradoras: - Capacidade de escoitar e comprender aos demais - Capacidade de captar a atención do público receptor - Capacidade para adaptarse á axenda de traballo para cumprir obxectivos - Capacidade para organizar, adaptar ou reorganizar o traballo - Capacidade para asumir a responsabilidade propia e do grupo
Ser capaz de secuenciar as actividades que forman parte dun proxecto A3
Ser capaz de estimar os Recursos materiais, humanos, técnicos e financeiros para as Actividades A2
A3
Ser capaz de estimar a Duración das Actividades A2
A3
Ser capaz de desenvolver o *Cronograma do proxecto A2
A3
Ser capaz de controlar o *Cronograma A2
A3
Ser capaz de definir as Actividades A5
Ser capaz de secuenciar as Actividades A3
Ser capaz de estimar os Recursos para as Actividades A2
A4
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000