Guia docente 2016_17
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Educación Primaria
 Materias
  A educación física como medio de interdisciplinaridade
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Saber promover a adquisición de hábitos ao redor da autonomía e relación interdisciplinar dos fenómenos motores. A1
A2
A4
B2
B5
B11
B12
C57
C58
C60
C61
D1
D2
D6
D7
D8
D10
D14
D15
D16
D17
D18
D21
O alumnado deberá acadar os seguintes resultados Adquirir coñecementos que permitan: - Empregar as achegas teóricas da socioloxía como ferramenta de análise e comprensión da realidade. - Analizar a educación como un feito social e como unha institución básica na sociadade actual. Analizar as súas funcións sociais, as súas transformacións e conflitos. - Coñecer a evolución da institución familiar, os diferentes tipos de familias, os diferentes estilos de vida e de educación; ver a educación dende a perspectiva familiar para poder intereactuar eficazmente coas familias - Comprender as demandas institucionais da educación no contexto actual: familias, relacións de xénero, relacións interxeracionais, multiculturalidade e interculturalidade, desigualdade, segregación, discriminación, inclusión e exclusión social, desenvolvemento sostible. - Analizar o impacto social e educativo das linguaxes audiovisuais e das tecnoloxías, así como dos cambios nas relacións de xénero e interxeracionais. - Poder desenvolver e avaliar as accións dentro e fóra do centro educativo destinadas á formación cidadá. - Descubrir os aspectos sociais non pedagóxicos implicados nos procesos educativos, nomeadamente aqueles máis profundos como os que se relacionan coa estrutura social e as transformacións sociais, e tamén con fenómenos máis conxunturais ou específicos como a evolución da economía e do mercado de traballo. Adquirir destrezas metodolóxicas que permiten desenvolver os puntos anteriores a través do traballo guiado ou autónomo, individual e en equipo como: - Aprender a seleccionar e xerarquizar a información - Planificar o traballo - Acadar metas concretas - Establecer obxectivos e medios - Avaliar custos e posibles limitacións do traballo de investigación empírica - Capacidade para redifinir obxectivos ou medios se estes non se axustaren aos fins establecidos - Analizar os resultados e o proceso de investigación - Sistematizar e presentar oralmente e por escrito os contidos previstos Adquirir destrezas tecnolóxicas: - Coñecer e aplicar as ferramentas básicas de informática e audiovisual (procesador de texto, power point, folla de cálculo, acceso a internet, programas multimedia e gravación de voz ou vídeo) - Traballar con fontes e bases de datos estatísticos - Coñecer e aplicar nas aulas as tecnoloxías da información e da comunicación - Discernir selectivamente a información audiovisual que contribúa ás aprendizaxes, á formación cívica e á riqueza cultural Adquirir destrezas lingüísticas: - Comprensión de textos complexos - Expresión escrita, comunicación oral en público, emprego de linguaxe inclusiva - Capacidade para facerse entender oralmente e por escrito - Resumir e articular información complexa ou de fontes diferentes Adquirir destrezas sociais que permitan desenvolver tarefas colaboradoras: - Capacidade de escoitar e comprender aos demais - Capacidade de captar a atención do público receptor - Capacidade para adaptarse á axenda de traballo para cumprir obxectivos - Capacidade para organizar, adaptar ou reorganizar o traballo - Capacidade para asumir a responsabilidade propia e do grupo
Ser capaz de crear, seleccionar e avaliar tarefas físico-motrices e promover a aprendizaxe a través de actividades con sentido e relación interdisciplinar. A1
A2
A3
B1
B2
B4
B10
C58
C59
C60
D1
D2
D7
D8
D12
D14
D15
D16
D18
D19
D21
D22
Deseñar actividades físicas, lúdicas e motrices interdisciplinares encamiñadas ao desenvolvemento das habilidades motrices seguras e saudables. A1
A4
B2
B4
B5
B10
C57
C58
C60
C61
D1
D2
D8
D9
D10
D12
D14
D15
D16
D17
D18
D21
D22
Ser capaz de crear e manter liñas e lazos de comunicación coordinados coas familias para incidir máis eficazmente nos procesos educativos interdisciplinares referidos ao xogo e movemento. A3
A5
B4
B5
B8
B12
C57
C58
D6
D7
D10
D12
D14
D15
D17
D19
D21
D22
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000