1. As Ciencias Experimentais. Xénese e desenvolvemento da ciencia como feito cultural. |
As ciencias experimentais. Ciencia, tecnoloxía, xénero, sociedade e medio ambiente.
A experimentación na aula-laboratorio e nas saídas didácticas ao contorno.
A correlación dos descubrimentos experimentais e as achegas científicas na vida cotiá. |
2. Metodoloxía científica |
Fundamentos do ensino das ciencias na educación primaria.
O decreto de currículo da comunidade autónoma para a educación primaria.
O traballo práctico na aprendizaxe das ciencias experimentais. |
3. A materia e a súa diversidade na Natureza.
|
A realidade macroscópica. Unidades fundamentais da materia:elementos e sustancias, mesturas e compostos. (enfoque físico, químico, biolóxico e xeolóxico).
Un modelo submicroscópico para a materia: molécula, átomo, partícula e subpartícula. |
4. Materia e enerxía |
Estados da materia e cambios.
Interaccións e forzas fundamentais.
O Universo: cosmos e caos.
Teorías de unificación (enfoque físico, químico, biolóxico e xeolóxico). |