Guia docente 2016_17
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Educación: Deseño e desenvolvemento do currículo da educación primaria
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Diseñar, planificar e avaliar a actividade docente e o aprendizaxe na aula atendendo ás necesidades dos estudiantes e transmitir seguridade, tranquilidade e afecto. A2
A4
B1
B2
B8
B9
B11
C8
C16
D1
D8
D9
D14
D15
Lograr unha capacidade de relación e de comunicación, así como de equilibrio emocional nas variadas circunstancias da actividade profesional. A4
B4
B5
B11
C9
C11
C13
D1
D8
Coñecer e dominar os métodos e estratexias de investigación e a súa aplicación a dinámica de aula. A2
A4
A5
B1
B2
B10
C9
C14
C17
D1
D2
Comprender que a dinámica diaria en educación primaria é cambiante en función de cada estudiante, grupo, situación e saber ser flexible no exercicio da función docente A4
B1
B2
C8
C12
D1
D2
D8
D15
Capacitarse para traballar en equipos multidisciplinares cos compañeiros e outros profesionais dentro e fora do centro como condición necesaria para l mellora da súa actividade profesional, compartindo saberes e experiencias e aceptando a disparidade de opinións. A4
A5
B8
B9
C8
C14
C16
C17
D2
D9
D15
Seleccionar, desenvolver e avaliar contidos do curriculum mediante recursos didácticos apropiados e promover as competencias correspondentes nos estudiantes. A2
A3
A4
B1
B2
B8
B9
C14
C16
D1
D2
D8
D14
D15
Analizar e comprender os procesos educativos na aula e fora de ela relativos ó periodo de 6-12 anos. A2
A5
B1
B8
C7
C15
D1
D8
D13
D14
Preparar, seleccionar ou construir materiaies didácticos e utilizalos nos marcos específicos das distintas disciplinas atendendo aos principios teóricos básicos da globalización e a súa aplicación ás etapas de Educación Primaria. A2
A3
A4
B1
B2
B4
B10
B11
C8
C9
C16
C17
D1
D2
D8
D14
Desenvolver a capacidade para recopilar, analizar, elaborar, crear, seleccionar e avaliar materiais curriculares apropiados ás características do alumno de Educación Primaria. A2
A3
A4
B2
B4
B8
B9
C8
C9
C11
C14
C16
C17
D1
D8
D14
D15
Controlar e facer o seguimento do proceso educativo e, en particular, de ensinanza-aprendizaxe mediante o dominio de técnicas e estrategias precisas. A2
A5
B1
B2
B4
C8
C9
C16
C18
D1
D8
D13
D14
D15
Utilizar a avaliación, na súa función propiamente pedagóxica e non meramente acreditativa, como elemento regulador e promotor da ensinanza, da aprendizaxe e da súa propia formación. A2
A5
B1
B2
B5
C9
C11
C13
C14
C16
C18
D1
D6
D8
D14
D15
Potenciar o rendimiento académico dos alumnos e o seu progreso escolar, no marco dunha educación integral. A2
A3
B2
B8
C16
C17
D1
D2
Asumir a necesidade dun desenvolvento integral continuo, mediante a autoavaliación da propia práctica. A2
A5
B8
B9
B12
C13
C18
D1
D6
D8
D14
D15
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000