1.- Analizar a evolución histórica das institucións educativas formais e non formais tendo en conta os condicionaientos sociais, políticos e normativos así como comprender o fenómeno educativo desde a Teoría da Educación
A1 A2 A3 A4 A5
B5 B6 B9 B11
C1 C10 C14 C17 C20 C24
D1 D2 D3 D6 D7 D9 D14 D15 D16 D22
2. Desenvolver un coñecemento reflexivo e crítico da educación que permita comprender a complexidade do proceso educativo.
A1 A2 A3 A4 A5
B3 B5 B6 B11
C1 C7 C10 C13 C14 C15 C17 C68
D1 D8 D9 D14 D15 D16 D18 D22
3.- Valorar a acción educativa do mestre de educación Primaria como un proceso de intervención profesional, o que supón explicar, xustificar e xerar pedagógicamente a súa intervención tanto desde os fundamentos teóricos da eduación como desde os procesos históricos que a sustentan.
A1 A2 A3 A4 A5
B3 B5 B6 B7 B8 B9
C1 C10 C15 C22 C24 C62 C68
D1 D2 D3 D7 D8 D13 D14 D15 D22
Universidade de Vigo
|
Reitoría |
Campus Universitario |
C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) |
España |
Tlf: +34 986 812 000