2. Ser capaz de analizar as correntes de educación musical a través do movemento, extraendo conceptos e liñas metodolóxicas cunha coherencia sistemática.
|
A2 A4
|
B2 B12
|
C53 C54 C56 C57 C58
|
D5 D7 D11 D18 D20
|
4. Saber utilizar o xogo musical como elemento didáctico e como contido.
|
A3 A4
|
B2 B8 B11
|
C55 C56 C57 C58
|
D1 D2 D8 D9 D11 D12 D14 D17 D18
|
5. Ser capaz de utilizar referencias variadas para improvisar só ou en grupo.
|
A2
|
B2 B8 B11
|
C54 C56
|
D1 D2 D7 D8 D13 D15 D17 D19 D20 D21
|
7. Coñecer os fundamentos da cultura popular, con especial referencia ao folclore propio da comunidade autónoma.
|
A4
|
B2 B12
|
C53 C58
|
D8 D12 D13 D14 D17 D19 D21
|
9. Coñecer os procesos da creación coreográfica aplicada ás aulas de educación primaria.
|
A3
|
B2 B11
|
C54 C56
|
D2 D6 D9 D11 D12
|
11. Fomentar a práctica do traballo corporal expresivo como medio de autocoñecemento e de comunicación humana. |
A1 A4
|
B2 B8 B11 B12
|
C45 C56 C58
|
D1 D5 D12 D13 D15 D16 D21
|