Traballos tutelados |
Realización de arranxos sobre cancións infantis e obras instrumentais.
Demostrar nun exercicio presencial saber crear un arranxo infantil sobre unha peza dada. |
30 |
|
B2 B4
|
C2 C6 C13 C15 C17 C53 C54 C55
|
D2 D5 D7 D8 D9 D12 D13 D14 D15 D16 D17 D18 D19
|
<p> <*p>Na segunda convocatoria só valorásense as competencias non alcanzada nos exames anteriores.</p><!--*p--><p><*p><*b>Practicas:</p><!--*b--><!--*p--><p><*p>1)execución de fragmentos musicais tocando un instrumento escolar</p><!--*p--><p><*p>2)demostrar saber dirixir unha peza musical e saber crear un acompañamento</p><!--*p--><p><*p>3) Saber instrumentar unha peza musical para orquestra escolar</p><!--*p--><p><*p><*b>*Teorica:</p><!--*p--><p><*p>1) Demostrar de coñecer os elementos da linguaxe musical: a) melodía (notas, escalas, modos e tonalidades)</p><!--*p--><p><*p> *b)harmonía (Pedal, Bordón, Ostinatos e Acordes)</p><!--*p--><p><*p> *c) ritmo (sílabas, Kodaly, Sistema cronométrico).</p><!--*p--> |