2. Coñecer estratexias didácticas para desenvolver os contidos matemáticos do currículo: representacións numéricas, nocións espaciais e xeométricas, nocións sobre magnitudes, e para o desenvolvemento do pensamento matemático.
|
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12
|
C33 C34 C41
|
D1 D2 D3 D5 D6 D7 D8 D10 D12 D13 D15 D16 D17 D19 D20 D21
|
3. Coñecer materiais e recursos para o ensino das matemáticas. Ser capaz de seleccionar, avaliar e crear novos materiais. |
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12
|
C33 C34 C41 C55
|
D1 D2 D5 D6 D7 D8 D9 D11 D12 D13 D16 D17 D20 D21
|
5. Ser capaz de entender, interpretar e desenvolver situacións de ensinanza/aprendizaxe nas que interveñan aspectos das matemáticas.
|
|
B1 B2 B3 B4 B6 B7 B8 B9 B11 B12
|
C33 C34 C41 C55
|
D1 D2 D5 D6 D8 D10 D13 D14 D15 D16 D17 D18 D20 D21
|
7. Ser capaz de promover e avaliar o desenvolvemento do pensamento matemático.
|
|
B1 B2 B5 B9 B10 B11 B12
|
C33 C34 C41 C55
|
D1 D2 D6 D8 D12 D13 D14 D18 D21
|