1. Principios básicos das ciencias da linguaxe e a comunicación, con especial atención á comunicación oral. |
1.1. Da competencia lingüística á competencia comunicativo-textual.
1.2. O estatuto da linguaxe nos currículos de educación infantil e o novo contexto normativo establecido pola LOMCE e os desenvolvementos curriculares de educación primaria.
1.3. As destrezas básicas da linguaxe. Comunicación oral, lectura e escritura.
|
2. Interpretación e construción de textos desde o español, sobre todo de textos do ámbito académico, dos medios de comunicación social
e da produción literaria |
2.1. O texto como unidade básica da lingüística. As tipoloxías textuais. Caracterización e tipoloxía básica dos textos literarios, dos textos académicos e dos textos xornalísticos
2.2. Principios básicos para a interpretación e construción de textos académicos, con especial atención á exposición e á argumentación.
2.3. Os xéneros xornalísticos: Xéneros informativos. Xéneros interpretativos. Xéneros de opinión. Algúns tipos básicos: a noticia, a reportaxe en profundidade, o editorial. A linguaxe xornalística. Prácticas de análises e comentario.
2.4. A competencia lectora de textos literarios como fonte de desenvolvemento integral e harmónico dos aspectos intelectuais, afectivos e sociais da persoa.
|