Guia docente 2016_17
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Psicoloxía: Identificación, prevención e tratamento dos trastornos do desenvolvemento e da conduta
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Presentacións/exposicións Valoración do contido e forma de exposición dun traballo relacionado coa materia. 5 D1
D2
D7
D11
D14
D16
Probas de tipo test Probas para avaliación das competencias adquiridas mediante preguntas tipo test ou de resposta curta. 40 D1
D2
D7
D16
Probas de resposta curta Probas para avaliación das competencias adquiridas mediante preguntas breves 40 D1
D2
D7
D16
Traballos e proxectos Deseño, desenvolvemento, creatividade, dificultade, compromiso, perfección na elaboración dos traballos e na resolución dos casos prácticos 15 D1
D2
D7
D9
D11
D14
D16
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

Para superar a materia será preciso que os estudantes obteñan en cada proba ou actividades obxecto de avaliación como mínimo un 50% da cualificación nese apartado. Aqueles estudantes que non superen algunha das probas ou actividades obxecto de avaliación poderán recuperalas na convocatoria de xullo. No caso de que algún estudante non poida seguir a avaliación continua e o traballo en grupo *tutorizado polo responsable docente da materia realizará unha proba de contidos teóricos sobre a mesma que suporá un 90%. Ademais dun traballo teórico-práctico ao que corresponderá o 10% da cualificación final. Para superar a materia será preciso que os estudantes obteñan en cada unha das partes (teórica e práctica) un 50% da cualificación total das mesmas. Nas probas de recuperación (xullo ou calquera outra que se poida facer) as porcentaxes de pregúntalas tipo test e curta poden variar, en beneficio desta última.

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000