Estructurar e promover o aprendizaxe autónomo dos alumnos á luz dos obxectivos e contenidos propios do correspondente nivel educativo, desenvolvendo estratexias que eviten a exclusión e a discriminación. |
A2
|
B11
|
C19
|
D1 D2 D9 D12
|
Adquirir recursos para favorecer a integración educativa de estudantes con dificultades e realizar
actividades educativas de apoio no marco dunha educación inclusiva.
|
A2
|
B3 B11
|
C21 C23
|
D9 D12 D13 D16
|
Dinamizar có alumnado a construcción participada de reglas de convivencia democrática, e afrontar e
resolver de forma colaborativa situacións problemáticas e conflictos interpersonais de natureza diversa. |
A2
|
B3
|
C10 C22
|
D2 D7 D9 D17
|
Deseñar e desenvolver proxectos educativos e unidades de programación que permitan adaptar o
currículo ao contexto sociocultural e as diferentes características do alumnado. |
A2
|
B3
|
C30
|
D2 D9
|
Coñecer a dimensión pedagóxica da interacción entre iguais e os adultos e saber promover a
participación en actividades colectivas, a traballo cooperativo e o esforzo individual. |
A2
|
B3
|
C21
|
D12 D16 D19
|