Resultados previstos na materia |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Coñecer a lexislación que regula as Escolas de Educación Infantil, a súa estrutura e os modelos de organización do espazo. |
|
B1 B3 B4 B9 B11
|
C27 C31
|
D1 D2 D6 D8 D13 D21
|
Planificación das secuencias de aprendizaxe e organización das situacións de traballo na aula e no espazo de xogo |
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B10 B11 B12
|
C8 C10 C20 C21 C30 C32 C59
|
D1 D2 D6 D7 D8 D9 D11 D12 D16 D17 D18 D21
|
Comprender que a dinámica diaria en Educación Infantil é cambiante en función de cada estudante, grupo e situación e saber ser flexibles no exercicio da función docente. |
|
B2 B3 B5 B10
|
C8 C10 C20 C32 C59
|
D1 D2 D6 D7 D8 D12 D16 D18 D20 D21
|
Valorar a importancia da estabilidade e a regularidade no contorno escolar, os horarios e os estados de ánimo do profesorado como factores que contribúen ao progreso harmónico e integral dos estudantes. |
|
B11 B12
|
C20 C29
|
D2 D7 D8 D9 D12 D13 D15 D16 D17 D18
|
Saber traballar en equipo con outros profesionais e colaborar cos distintos sectores da comunidade educativa e do contorno, coa finalidade de planificar secuencias de aprendizaxe e organizar situacións de traballo, na aula e no espazo de xogo, identificando as peculiaridades do período 0-3 anos e 3-6 anos. |
|
B1 B9 B12
|
C12 C21 C30 C64 C66
|
D1 D2 D6 D7 D8 D9 D10 D12 D14 D17 D18 D19 D20 D21 D22
|
Ter unha imaxe realista de si mesmo, actuar conforme ás propias conviccións, asumir responsabilidades, tomar decisións e relativizar as posibles frustracións. |
|
B12
|
|
D1 D2 D6 D7 D8 D9 D11 D13 D14 D16 D17 D18 D20 D21
|
Tomar conciencia da complexidade dos procesos educativos en xeral e dos procesos de ensinanza-aprendizaxe, nas etapas obrigatorias do sistema educativo. |
|
B1 B9 B11 B12
|
C27
|
D1 D2 D6 D7 D8 D9 D13 D17 D18 D21
|
Analizar e aplicar distintas estratexias metodolóxicas para organizar os espazos, materiais e tempos, en función dos diferentes modelos didácticos e das características e peculiaridades do alumnado. |
|
B1 B2 B3 B9 B11
|
C8 C10 C59 C64
|
D1 D2 D6 D7 D8 D9 D11 D13 D14 D15 D16 D17 D18 D21
|
Coñecer experiencias internacionais e exemplos de experiencias innovadoras en Educación Infantil para aplicalas na aula. |
|
B1 B11 B12
|
C12 C21 C26 C27 C29 C30 C64 C66
|
D1 D2 D3 D4 D7 D8 D9 D10 D11 D12 D13 D14 D15 D16 D17 D18 D19 D20 D21
|
Participar na definición do proxecto educativo e na actividade xeral do centro, atendendo os criterios de control de calidade. |
|
B1 B9
|
C21 C26 C29 C30 C64 C66
|
D1 D2 D3 D7 D8 D9 D13 D17 D18 D21
|