Traballos tutelados |
O estudante, de xeito individual ou en grupo, terá que elaborar unha serie de documentos sobre a temática da materia ou investigacións, memorias, resúmenes de lecturas, etc. a proposta do profesor. Xeralmente trátase dunha actividade autónoma do/dos estudantes que inclúe a búsqueda e recollida de información, lectura e manexo de bibliografía, redacción...
Deberán subir estes documentos a FAITIC |
10 |
|
B2 B4 B6 B12 B20 B21 B22 B23 B26
|
C21
|
|
Prácticas autónomas a través de TIC |
Actividades de aplicación dos coñecementos e situacións concretas e de adquisición de habilidades básicas e procedimentais relacionadas coa materia. Desenvólvense a través das TIC de manera autónoma tanto presencialmente como fora da aula. Os alumnos deberán aportar a documentación dos traballos realizados. Os alumnos, en grupos de 4, deberán presentar un proxecto final. As pautas e directrices deste traballo serán facilitadas polo profesor o comenzo do curso. Haberá que chegar a unha puntuación mínima de 5 puntos sobre 10. |
50 |
|
B12 B13 B20 B21 B22 B23 B24 B25 B26
|
C21 C22
|
|
Será necesario asistir polo menos ó 80% das prácticas nas horas de aula (traballos tutelados e prácticas autónomas a través das TIC) como requisito previo para poder superar a materia. Rexistraráse a participación activa nestas sesións prácticas mediante una planilla de control de aistencia. A calificación final da materia resultará da ponderación de todos os apartados da avaliación; será requisito imprescindible para superar a materia ter superadas todas as partes. O alumno que non supere algún dos apartados da avaliación obterá unha calificación final de suspenso; en todo caso a nota das partes que teña superadas se lle gardará nas duas convocatorias seguintes (xullo e decembro-fin de carreira)
Os alumnos que non cumpran o requisito de asistir polo menos ó 80% de aistencia as prácticas de aula deberán presentar os traballos tutelados e o proxecto final da materia na convocatoria de xullo.
Recoméndase a asistencia as clases teóricas. |