Resolución de problemas e/ou exercicios de forma autónoma |
Elaboración dunha coreografía final, presentación e exposición das sesións traballadas na práctica. |
15 |
|
B13 B24 B25
|
|
|
Probas de tipo test |
Recompilación dos coñecementos adquiridos relacionados cos contidos teórico-prácticos da materia. |
10 |
|
B10 B14
|
|
|
Traballos e proxectos |
Traballo en grupo sobre un elemento ximnástico asignado. |
15 |
|
B10 B12 B13 B14 B25
|
|
|
<*div *class=&*quot;*column&*quot;> <*p>A avaliación tentará recoller e valorar todos aqueles aspectos relacionados co alumnado respecto ao campo conceptual, *procedimental, actitudinal e *relacional. Está deseñada en función das seguintes características: formativa, continua, integral e final. Por tanto, afecta a todo o proceso de ensino-aprendizaxe. *p> <*p><*b>A CUALIFICACIÓN FINAL *b>da materia resultará da integración das distintas notas das actividades realizadas tanto nos contidos de Habilidades Rítmico-Expresivas como nos contidos de Habilidades Ximnástico-Acrobáticas. Deberán ter superadas todas as partes para obter unha cualificación positiva. Os alumnos/*as que non realicen todas as actividades de avaliación obterán a cualificación final de suspenso, aínda que algunhas actividades estean aprobadas. Se o alumno/a realiza só algunhas das actividades do curso terán a cualificación de suspenso, xa que se realiza unha avaliación continua de todas as actividades propostas.*p> <*p>Cando o alumno necesite de máis dunha convocatoria para superar a materia, gardaranse notas parciais durante a segunda convocatoria; é dicir, na convocatoria extraordinaria de xullo manteranse aquelas notas parciais que o alumnado teña superadas, e só se presentarán a aquelas que non superaron. *p> <*p>Para as demais convocatorias, o alumno/a deberá concorrer da mesma maneira a unha proba escrita de pregunta curta, tipo test ou de desenvolvemento e dunha proba practica de execución dos contidos traballados para superar a materia. Igualmente deberá presentar o traballo co seu soporte audiovisual do elemento ximnástico asignado pola profesora e elaborado segundo o desenvolvemento dos contidos traballados durante o curso.*p> <*p>A revisión de exames será no despacho das profesoras unha vez concluída a corrección. *p> <*p><*i><*b>OBSERVACIÓNS: *b>*i>*p> <*p>A PARTICIPACIÓN ACTIVA DO ALUMNADO NAS SESIÓNS PRESENCIAIS É UN FACTOR QUE DETERMINA O PROCESO DE AVALIACIÓN:
*p> <*p>- A asistencia ás sesións prácticas será OBRIGATORIA (80% das horas totais da materia, non sesións) Aplicarase de forma individualiza a cada un dos 2 Bloques da materia (Bloque Rítmico-Expresiva e Bloque Ximnástico-Acrobática).*p> <*p>- Os alumnos que participen activamente, como mínimo, ao 70% das sesións deben obter o 50% da máxima puntuación posible na proba teórica e nas probas prácticas para consideralas superadas. *p> <*p>- Os alumnos que NON participen activamente (meros observadores), como mínimo, ao 70% das sesións deben obter o 65% da máxima puntuación posible na proba teórica e nas probas prácticas para consideralas superadas. Este aspecto é tido en conta igualmente para os que non asisten ao mínimo esixido das sesións prácticas.*p> <*p>O alumnado discapacitado para a práctica *motriz, poderá solicitar a adaptación das tarefas *motrices a realizar nas sesións e nas probas de avaliación, no grao que as competencias da materia o permitan. Aos incapacitados temporalmente para a práctica deportiva, a avaliación das probas prácticas de execución ximnástica realizaráselle cando a súa incapacidade permítallo.*p> <*p><*b>BLOQUE: HABILIDADES XIMNÁSTICO-ACROBÁTICAS *b>*p> <*p>- A falta de asistencia a máis de dúas prácticas de laboratorio deste bloque (independentemente da súa xustificación), supón ademais a realización dun exame práctico de ensino metodolóxico dos elementos acrobáticos aos que non se asistiu.*p> <*p><*b>BLOQUE: HABILIDADES RÍTMICO-EXPRESIVAS *b>*p> <*p>-Debido ao carácter de avaliación continua, a NON asistencia ás sesións prácticas non dará dereito a realizar a coreografía en grupo, só de forma individual.&*nbsp;*p> *div><*div *class=&*quot;*section&*quot;> <*div *class=&*quot;*layoutArea&*quot;> <*div *class=&*quot;*column&*quot;> <*p>
|