Bloque 2. Fundamentos técnicos, artísticos e didácticos dos deportes ximnásticos: Habilidades rítmico-expresivas e Habilidades ximnástico-acrobáticas. |
BLOQUE RÍTMICO-EXPRESIVO. A. XIMNASIA AERÓBICA Tema 1.Introdución ao estudo da Ximnasia Aeróbica e o seu campo de aplicación. 1.1. A Ximnasia Aeróbica de Competición 1.2. A Ximnasia Aeróbica no ámbito escolar 1.3. A Ximnasia Aeróbica Recreativa/Saúde
BLOQUE RÍTMICO-EXPRESIVO. *B. XIMNASIA RÍTMICA Tema 1. As habilidades da ximnasia rítmica no contexto das Ciencias da Actividade Física e do Deporte. 1.1. Concepto e preliminares. 1.2. Habilidades técnicas corporais. 1.3. Habilidades técnicas *manipulativas. 1.4. Principios xerais *manipulativos dos aparellos.
BLOQUE XIMNÁSTICO-ACROBÁTICO. Tema 1. Desenvolvemento *biomecánico e metodolóxico dos elementos ximnásticos *preacrobáticos. 1.1. Principio *biomecánico dos *rodamientos ximnásticos. 1.2. Bases teóricas dos equilibrios ximnásticos. 1.3. Aspectos de organización espacial e dinámica dos saltos de cabalo e de trampolín. 1.4. Didáctica específica da ximnasia.
Tema 2. Coñecemento dos principios dinámicos dos saltos acrobáticos. 2.1. Organización espacial dos saltos acrobáticos. 2.2. Características dinámicas aplicadas aos grupos estruturais dos saltos acrobáticos. 2.3. Coñecemento e resposta dinámica do material ximnástico. |
Bloque 4. Proceso de iniciación deportiva dos deportes ximnásticos: rítmico-expresivos e acrobáticos |
BLOQUE RÍTMICO-EXPRESIVO. A. XIMNASIA AERÓBICA Tema 1. A música e os Pasos Básicos de Ximnasia Aeróbica. 1.1.Elementos craves da música 1.2.A iniciación a través do xogo da Ximnasia Aeróbica. 1.3.Os pasos básicos como soporte dos deseños *coreográficos. 1.4. As opcións *coreográficas en Ximnasia Aeróbica.
BLOQUE RÍTMICO-EXPRESIVO. *B. XIMNASIA RÍTMICA. Tema 1. A danza como a base das habilidades técnicas corporais. 1.1. Posición corporal básica. 1.2. Elementos da danza: *pliés, *jettes, *relevés.
Tema 2. As habilidades corporais de equilibrio. 2.1. Descrición. 2.2. Aspectos técnicos fundamentais. 2.3. Erros típicos. 2.4. progresión metodolóxica.
Tema 3. As habilidades corporais de xiro. 3.1. Descrición. 3.2. Aspectos técnicos fundamentais. 3.3. Erros típicos. 3.4. progresión metodolóxica.
Tema 4. As habilidades corporais de salto. 4.1. Descrición. 4.2. Aspectos técnicos fundamentais. 4.3. Erros típicos. 4.4. progresión metodolóxica.
Tema 5. As habilidades *manipulativas dos aparellos de ximnasia rítmica. 5.1. Habilidades *manipulativas comúns. 5.2. Habilidades *manipulativas específicas.
Tema 6. O compoñente artístico da ximnasia rítmica. 6.1. Música. 6.2. Coreografía.
Tema 7. O proceso *compositivo nos deportes ximnásticos. 7.1. Fases do proceso *compositivo 7.2. Exposición do exercicio ximnástico creado 7.3. Avaliación do exercicio ximnástico.
BLOQUE XIMNÁSTICO-ACROBÁTICO. Tema 1. Elementos ximnásticos de nivel escolar (*pre-acrobáticos). 1.1. *Rodamientos. Dominio técnico e metodolóxico. 1.2. Equilibrios ximnásticos. Dominio técnico e metodolóxico. 1.3. Saltos de cabalo e de trampolín. Dominio técnico e metodolóxico.
Tema 2. Elementos ximnásticos acrobáticos. 2.1. *Volteos libres no chan. Dominio técnico e metodolóxico. 2.2. Saltos de chan adiante e laterais con impulso dunha perna. 2.3. *Ballestas de chan. Dominio técnico e metodolóxico. 2.4. Saltos atrás no chan con apoio de mans intermedio. Dominio técnico e metodolóxico.
Tema 3. A ximnasia Acrobática no ámbito educativo. 3.1. As presas de mans. Diferentes roles do alumnado. 3.2. Medidas *metódicas para o seu ensino. 3.3. Posicións básicas individuais: formacións básicas e *grupales: figuras corporais e pirámides humanas. |