Guia docente 2016_17
Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo
Grado en Administración y Dirección de Empresas
 Asignaturas
  Investigación comercial
   Contenidos
Tema Subtema
1. Introducción 1.1 Introducción a lana Investigación comercial
1.2. Fases de lana Investigación comercial
2. Preparación del diseño de la investigación 2.1 Redacción del plan de investigación:
datos primarios y secundarios; observación, entrevistas en profundidad, reuniones de grupo, encuestas y tipos, experimentación, escalas, cuestionarios, muestreo
3. Recolección y captura de datos 3.1 Recolección de datos, codificación y análisis
4. Informe de los resultados y su presentación 4. Contenido de él informe
5. Elementos adicionales 5.1 Ética; Investigación internacional
Tema 6: Deseño e procedemento de muestreo Obxectivos do tema. Conceptos básicos. Etapas na selección da mostra.
Muestreo non probabilístico. Muestreo probabilístico. Cálculo do tamaño
da mostra.
Tema 7: Análise dos datos Obxectivos do tema. Consideracións previas. Etapas. Codificación. Análise
univariante. Análise bivariante. Análise multivariante
Tema 8: Elaboración do informe Obxectivos do tema. Importancia do informe. Estrutura do informe.
Presentación
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000