Guia docente 2015_16
Facultade de CC. Económicas e Empresariais
Máster Universitario en Innovación Industrial e Optimización de Procesos
 Materias
  Deseño Estratéxico para a Innovación
   Competencias
Código Descrición
A1 Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, adoito nun contexto de investigación.
A2 Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo.
A3 Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e se enfrontar á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos.
A4 Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións, e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan, a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sen ambigüidades.
A5 Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun xeito que terá que ser, en grande medida, autodirixido e autónomo.
B1 Que os estudantes sepan aplicar os coñecementos adquiridos e a sua capacidade de resolución de problemas en entornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos mais amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa sua área de estudo
B2 Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrentarse a complexidade de formular xuizios a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, incluia reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas a aplicación dos seus coñecementos e xuicios
B3 Que os estudantes sepan comunicar as suas conclusións - e os coñecementos e as razóns últimas que as sustentan - a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüedades.
B4 Que os estudantes posuan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando de un modo que habrá de ser en gran medida autodirigido ou autónomo
C1 Conseguir que os estudantes coñezan e comprendan as técnicas apropiadas para xestionar a innovación continua
C4 Capacitar aos estudantes para que sean creativos e emprendedores na aplicación dos coñecementos a innovación continua
C5 Capacitar aos estudantes para que adquiran e analicen datos e información, para evaluar a sua pertinencia e validez, e para sintetizar unha ampla gama de información no contexto das novas situacións da innovación continua
C7 Capacitar aos estudantes para desenrolar capacidade de comprensión sistemática sobre as materias pertinentes de innovación continua, do seu contexto externo e da forma na que interactúa con outros procesos internos da empresa
C8 Capacitar aos estudantes para que sepan anticiparse aos conflictos inherentes a implantación de innovacións ou eliminación do desperdicio e sepa xestionalos nunha fase temprana
D1 Capacidade de análise e sintesis
D3 Comunicación Oral e Escrita
D4 Capacidade de xestión da Información
D5 Traballo en Equipo de carácter Interdisciplinar
D6 Adaptación ao Cambio e as Novas Situacións
D7 Iniciativa e Espíritu Emprendedor
D8 Motivación para a Calidade
D9 Sensibilidade hacia a Innovación
D12 Capacidade para entender o lenguaxe e propostas de outros especialistas
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000