Código |
Descrición |
A1 |
Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, adoito nun contexto de investigación. |
A2 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
A3 |
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e se enfrontar á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
A4 |
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións, e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan, a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sen ambigüidades. |
A5 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun xeito que terá que ser, en grande medida, autodirixido e autónomo. |
B1 |
Que os estudantes sepan aplicar os coñecementos adquiridos e a sua capacidade de resolución de problemas en entornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos mais amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa sua área de estudo |
B2 |
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrentarse a complexidade de formular xuizios a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, incluia reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas a aplicación dos seus coñecementos e xuicios |
B3 |
Que os estudantes sepan comunicar as suas conclusións - e os coñecementos e as razóns últimas que as sustentan - a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüedades. |
B4 |
Que os estudantes posuan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando de un modo que habrá de ser en gran medida autodirigido ou autónomo |
C3 |
Capacitar aos estudantes para que utilicen unha conciencia crítica e analítica sobre as cuestións éticas de actualidade en innovación continua |
C4 |
Capacitar aos estudantes para que sean creativos e emprendedores na aplicación dos coñecementos a innovación continua |
C5 |
Capacitar aos estudantes para que adquiran e analicen datos e información, para evaluar a sua pertinencia e validez, e para sintetizar unha ampla gama de información no contexto das novas situacións da innovación continua |
C6 |
Capacitar aos estudantes para traballar eficazmente nun equipo multidisciplinar e con variedad de funcions, así como para adoptar roles de liderazgo e seguidor según sea pertinente |
C7 |
Capacitar aos estudantes para desenrolar capacidade de comprensión sistemática sobre as materias pertinentes de innovación continua, do seu contexto externo e da forma na que interactúa con outros procesos internos da empresa |
C8 |
Capacitar aos estudantes para que sepan anticiparse aos conflictos inherentes a implantación de innovacións ou eliminación do desperdicio e sepa xestionalos nunha fase temprana |
D1 |
Capacidade de análise e sintesis |
D3 |
Comunicación Oral e Escrita |
D4 |
Capacidade de xestión da Información |
D5 |
Traballo en Equipo de carácter Interdisciplinar |
D6 |
Adaptación ao Cambio e as Novas Situacións |
D8 |
Motivación para a Calidade |
D9 |
Sensibilidade hacia a Innovación |
D12 |
Capacidade para entender o lenguaxe e propostas de outros especialistas |