Código |
Descrición |
A1 |
Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, adoito nun contexto de investigación. |
A5 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun xeito que terá que ser, en grande medida, autodirixido e autónomo. |
B2 |
Saber aplicar e integrar os seus coñecementos, a comprensión destes, a súa fundamentación científica e as súas capacidades de resolución de problemas en entornas novas e definidas de xeito impreciso, incluíndo contextos de carácter multidisciplinar tanto investigadores coma profesionais altamente especializados. |
B4 |
Ser quen de asumir a responsabilidade do seu propio desenvolvemento profesional e da súa especialización nun ou máis campos de estudo. |
C2 |
Saber elaborar e xestionar candidaturas a programas comunitarios |
C3 |
Saber analizar as características, os logros e os déficits da cooperación territorial promovida pola UE |
C4 |
Ser capaces de establecer estratexias acumulativas que permitan aproveitar os programas comunitarios como impulso para o desenvolvemento sostible do territorio, no marco dos respectivos Programas Operativos. |
D3 |
Ser capaces de apostar pola cooperación e polo diálogo intercultural entre os pobos. |
D4 |
Saber valorar a importancia da solidariedade e da cohesión social e territorial como fonte de progreso e desenvolvemento. |