Traballos de aula |
ENTREGA DE TRABALLOS E ACTIVIDADES PERIÓDICAS: Diferentes exercicios individuais e en grupo sobre os contidos da materia |
20 |
|
|
C3 C24
|
D1 D3
|
Outros |
DIARIO DE CLASE: Reflexión diaria individual dos coñecementos adquiridos despois de cada sesión e valoración final sobre a materia, que deberá ser recollida por escrito e entregada na última sesión presencial |
40 |
|
|
C13 C14 C15 C16 C17 C18 C19 C20
|
|
Criterios principais de cualificación
|
Tipo de instrumento/proba
|
Ponderación
|
* Adquisición das competencias básicas
|
Diario de clase
|
4
|
* Análise
e deseño de unidades didácticas relacionadas coa materia
|
Elaboración
dunha Unidade Didáctica*
|
3
|
* Dominio
dos recursos bibliográficos, audiovisuais e informáticos
|
Entrega
de traballos e actividades periódicamente
|
2
|
*Participación
e actitude do alumnado na aula
|
Seguimento
na aula
|
1
|
**De non
ter cualificación nas probas mencionadas, o alumno poderá ser avaliado de
todo o anterior nunha proba final
|
Exame
final
|
100
|
*O deseño da unidade didáctica conterá os apartados que inclúe o esquema
básico da LOE para as programacións didácticas, pero ademais incorporaranse
necesariamente contidos relacionados cos seguintes bloques: •
Literatura •
Gramática •
Oralidad •
Educación en valores Entre as actividades deseñadas non poden faltar algunhas ferramentas e
técnicas coas que traballaremos na clase: •
Webquest ou cazatesoros (a escoller) •
Hotpotatoes •
Prensa ou publicidade (a escoller) •
Uso da biblioteca escolar Os recursos deben ser variados e non limitarse ao bolígrafo e o papel. |