(*)Analizar e valorar a importancia da orientación e da titoría como un factor de calidade no ensino en secundaria, sensibilizando ó profesorado da necesidade da súa participación activa. |
|
B1 B4 B6 B7 B9 B11 B18
|
C2 C4 C12 C21 C25
|
D2
|
(*)Deseñar e aplicar estratexias e programas de atención á diversidade do alumnado, así
como de apoio ás familias.
saber
saber facer
A3 |
|
|
C1 C4 C9 C10 C12
|
D1 D3
|
(*)Deseñar e aplicar estratexias e programas de atención á diversidade do alumnado, así
como de apoio ás familias.
saber
saber facer
A3
A6
A7
A8
A10
A15
A19
A22
A27
A28
A30
B1
B3 |
|
B1 B4 B6 B7 B9 B11 B18
|
C1 C3 C4 C9 C10 C12 C30
|
D1 D3
|
(*)Promover e manter a comunicación coa familia e o entorno. informando e asesorando nos
diversos ámbitos da orientación e a acción titorial.
saber
saber facer
A15
A25
A26
A28
A29
A30
B1
B3 |
|
B1 B4 B6 B7 B9 B11 B18
|
C7 C8 C9 C10 C12
|
D1 D3
|