Traballos de aula |
A atención ao alumnado garantirase por unha dobre vía: o apoio presencial na aula e as titorías on line, empregando a plataforma moodle de e-learning FAITIC da universidade e os correos electrónicos dos profesores da materia.
A metodoloxía será activa e participativa, coa intención de garantir a formación práctica dos futuros docentes. Para elo, proporanse actividades para que o alumno teña que intervir de forma oral na clase e crearemos grupos, para fomentar o traballo en equipo
Aproveitando a oportunidade que ofrece a plataforma dixital da Universidade, o profesorado terá unha constante comunicación cos/as alumnos/as mediante os foros e os anuncios xerais.
Aqueles/as estudantes, que tras a avaliación inicial, necesiten un apoio especial do profesorado, recibirán a atención individualizada que requiran en cada caso. Así, teremos moi en conta a bagaxe formativa e profesional que teña cada alumno á hora de facilitar o proceso de ensino aprendizaxe.
|
|
Resolución de problemas e/ou exercicios de forma autónoma |
A atención ao alumnado garantirase por unha dobre vía: o apoio presencial na aula e as titorías on line, empregando a plataforma moodle de e-learning FAITIC da universidade e os correos electrónicos dos profesores da materia.
A metodoloxía será activa e participativa, coa intención de garantir a formación práctica dos futuros docentes. Para elo, proporanse actividades para que o alumno teña que intervir de forma oral na clase e crearemos grupos, para fomentar o traballo en equipo
Aproveitando a oportunidade que ofrece a plataforma dixital da Universidade, o profesorado terá unha constante comunicación cos/as alumnos/as mediante os foros e os anuncios xerais.
Aqueles/as estudantes, que tras a avaliación inicial, necesiten un apoio especial do profesorado, recibirán a atención individualizada que requiran en cada caso. Así, teremos moi en conta a bagaxe formativa e profesional que teña cada alumno á hora de facilitar o proceso de ensino aprendizaxe.
|
|