Conocimiento crítico del desarrollo histórico de las artes escénicas, considerando épocas, movimientos, tendencias, creadores y creaciones más importantes. |
|
|
|
|
Planificar, desenvolver e avaliar o proceso de ensino e aprendizaxe potenciando procesos educativos que faciliten a adquisición das competencias propias dos respectivos ensinos, atendendo ao nivel e formación previa dos estudantes, así como á orientación dos mesmos, tanto individualmente como en colaboración con outros docentes e profesionais do centro. |
|
B3
|
C9 C10 C16
|
D2
|
Adquirir estratexias para estimular o esforzo do estudante e promover a súa capacidade para aprender por se mesmo e con outros e desenvolver habilidades de pensamento e de decisión que faciliten a autonomía, a confianza e iniciativas persoais. |
|
B8
|
C23
|
|
Participar na avaliación, investigación e a innovación dos procesos de ensino e aprendizaxe, comunicando as súas conclusións e as razóns que as sustentan á comunidade educativa e outros profesionais da educación. |
|
B12
|
C4 C9
|
D2
|
Coñecer e aplicar propostas docentes innovadoras no ámbito da especialización cursada. |
|
B18
|
C1 C19 C23 C24
|
|
Potenciar a capacidade para o traballo en contornas cooperativas e pluridisciplinarios |
|
B10 B17
|
C30 C31
|
D3
|