Guia docente 2015_16
Facultad de Filología y Traducción
Máster Universitario en Estudos Ingleses Avanzados e as súas Aplicacións
 Materias
  Pragmática e Análise do Discurso en Lingua Inglesa
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Resolución de problemas e/ou exercicios Resolución de exercicios, problemas ou actividades que o profesorado solicite realizar dentro ou fóra da aula. No caso de que se solicite entregar unha actividade, a non entrega da mesma en tempo e forma puntuará como cero. 20 B2
B4
B5
B6
B7
B8
C1
C2
C3
C11
C12
Prácticas autónomas a través de TIC Grao de desenvolvemento das actividades autónomas nas TIC. A non realización dunha actividade en tempo e forma puntuará como cero. 10 B1
B2
B3
B6
B7
B8
C1
C2
C3
C11
C12
Traballos tutelados A realización autónoma dun traballo escrito coa súa correspondente presentación oral en clase, para a cal se recomenda o uso dun powerpoint. O traballo escrito deberá cumplir co formato, estrutura, corrección gramatical e estilo propios dun traballo académico. 50 B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
B10
C1
C2
C3
C11
C12
Observación sistemática O alumnado tamén será avaliado en base aos datos e evidencias que o profesorado recompile sobre a participación e implicación do alumnado nas sesións presenciais: atención, comentarios, reflexión e preguntas ao fío das explicacións e realización das actividades encomendadas. 20 B1
B4
B6
B7
C1
C2
C3
C11
C12
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

- É requisito indispensable para aprobar a asignatura asistir a tódalas sesións presenciais e obter alomenos un 5 (sobre 10) no traballo escrito.

- No caso de obter unha nota inferior a un 5 no traballo escrito, a/o alumna/o terá a oportunidade de refacer o traballo segundo as instruccións que reciba ao respecto e presentalo para a súa nova avaliación na segunda convocatoria en xullo. O traballo será avaliado conxuntamente polos dous docentes.





- A avaliación terá en conta non só a pertinencia e calidade do contido das
respostas senón tamén a súa corrección lingüística.



- A copia ou plaxio total ou parcia en calquera tipo de traballo ou exame suporá
un cero nese traballo ou exame. Alegar descoñecemento do que supón un plaxio
non eximirá ao alumnado da súa responsabilidade neste aspecto.



Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000