Código |
Descrición |
A1 |
Que o estudantado demostre posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e adoita atoparse a un nivel que, malia se apoiar en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo. |
A2 |
Que o estudantado saiba aplicar os seus coñecementos ó seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúa as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
A5 |
Que os estudantado desenvolva aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía. |
B4 |
Mellora da capacidade de comunicación en español, galego e portugués en diferentes contextos profesionais, traballando as destrezas de comprensión e expresión orais e escritas. |
B10 |
Integrar coñecementos e poder desenvolver un proceso de comunicación sólido a partir dunha información que, aínda que sexa incompleta, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas ao proceso comunicativo. |
C7 |
Coñecemento das correntes teóricas e metodolóxicas da teoría e crítica literaria. |
C9 |
Coñecemento de retórica e estilística. |
C17 |
Coñecemento teórico e práctico dos dicionarios do español/galego/portugués nos seus diferentes formatos. |
D2 |
Comunicación oral e escrita na lingua materna. |
D3 |
Capacidade de xerar novas ideas. |
D6 |
Habilidade para traballar de forma autónoma. |
D8 |
Capacidade de análise e síntese. |
D9 |
Capacidade para manexar a bibliografía consultada e para citala axeitadamente. |
D10 |
Respecto pola ética profesional e, en particular, pola propiedade intelectual. |
D11 |
Capacidade para elaborar textos orais e escritos de diferente tipo. |
D12 |
Capacidade para localizar, manexar e aproveitar a información contida en bases de datos e outros instrumentos informáticos e internet. |