Percepción crítica da literatura desde o punto de vista do xénero. |
A3
|
|
C2 C8 C9 C11
|
D3
|
Coñecemento das principais achegas literarias desde unha perspectiva de xénero nos ámbitos anglófonos. |
|
|
C2 C7 C10 C11
|
D3
|
Contribución na transmisión dunha cultura non androcéntrica. |
A4
|
|
C6 C10 C11
|
D2 D4
|
Sensibilización en relación con problemas específicos de xénero. |
A3 A4
|
|
C11
|
D4
|
Argumentación sólida sobre os temas e textos estudados, seguindo as convención académicas, empregando evidencias suficientes que corroboran os razonamentos expostos, facendo uso dos recursos máis axeitados, e expresando oralmente e por escrito unha reflexión crítica. |
A4
|
|
C6 C9
|
|
Participación en debates e actividades en grupo, amosando un pensamiento autónomo e crítico, realizando contrastes críticos e respetuosos, e acosando actitudes de tolerancia cara a diversidade social e cultural nos países de mala inglesa, de defensa de dereitos fundamentais, de principios de igualdade e de valores democráticos. |
A4
|
|
C7
|
D4
|
Uso das novas tecnologías como recurso metodolóxico, de investigación, didáctico e de comunicación. |
A5
|
|
C4
|
D5
|