Que as/os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
|
|
|
|
Teñen que aprender As estruturas de orixe, os factores de historia externa que inflúen na historia do idioma, o comportamento dos cambios lingüísticos e os factores de difusión implicados Isto leva a que teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes de índole social, científica e ética |
A3
|
|
C6
|
D2 D3
|
Ser capaz de realizar comentarios de textos, de expor as razóns dun resultado lingüístico desde o latín ao español ou de ilustrar de modo práctico certas tendencias de comportamento lingüístico concentradas en épocas ou en autores,, é dicir, que poidan formular razoamentos críticos nos ámbitos de estudo lingüístico e literario a fin de adquirir métodos sólidos de análises, que transcendan a mera aproximación *intuitiva ás linguas e obxectos de estudo. |
|
|
C6 C8
|
D2 D3
|
Ser capaz de resolver exercicios de historia do español. Coñecer os fundamentos básicos de *estudiio e análise lingüística e literaria. |
A3 A4
|
|
C4 C8
|
D2 D3
|