Manexar os elementos máis sinxelos das técnicas e as tecnoloxías audiovisuais (cámara, focos de iluminación, micrófonos, edición) en función das súas capacidades expresivas. |
|
|
C8
|
|
Analizar e distinguir a relación entre os sons e as imaxes dende o punto de vista estético e narrativo en diferentes soportes e tecnoloxías audiovisuais. |
|
|
C20 C28
|
|
Desenvolver medicións sinxelas vinculadas coas cantidades e calidades do son durante o proceso de construción do audio, a partir do coñecemento teórico e práctico dos fundamentos científicos da acústica. |
|
|
C20
|
|
Demostrar a capacidade de traballo en equipo e de comunicación das propias ideas mediante a creación dun ambiente propicio, así como a capacidade para integrarse nun proxecto común destinado á obtención de resultados. |
|
|
|
D2
|
Practicar de forma sistemática a autoavaliación crítica de resultados; valorar a importancia de corrixir e axustar constantemente os erros cometidos nos procesos creativos ou organizativos. |
|
|
|
D5
|