Ter coñecementos da realidade político-social do mundo na era da comunicación global. |
|
B2
|
C32
|
|
Coñecer as estratexias de comunicación persuasiva nos mercados audiovisuais. |
|
B2 B7
|
C13 C22 C27 C32
|
D3 D5 D6 D8
|
Levar a cabo a análise das estruturas, contidos e estilos da programación televisiva e radiofónica así como a configuración e procesos tanto comunicativos como espectaculares por eles xerados. |
A3 A4
|
B5
|
C13 C22 C27 C32
|
|
Percibir criticamente a nova paisaxe visual e auditiva. |
A3
|
B2 B7
|
C13 C22 C27 C32
|
D7 D8
|
Traballar en equipo e comunicar as propias ideas. |
A3 A4
|
B5
|
C6 C21
|
D2 D3 D5 D6
|
Tomar decisións en situacións de incerteza, asumindo responsabilidades. |
|
|
C27
|
D2 D3 D5 D6
|
Saber organizar e temporalizar tarefas nos diferentes procesos de produción audiovisual. |
A5
|
B5 B7
|
|
D5 D6
|
Desenvolver a sensibilidade respecto e necesidade de conservación do patrimonio cultural e audiovisual de Galicia e do mundo. |
A3
|
B2 B7
|
C13 C22 C27 C32
|
D8
|