Guia docente 2015_16
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Máster Universitario en Necesidades Específicas de Apoio Educativo
 Materias
  Metodoloxías para a Inclusión Escolar
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Comprender a ASC e ATH como unha estratexia educativa que contribúe a fomentar a participación e a mellora da calidade de vida desde a intervención para a atención á diversidade; como unha metodoloxía de intervención con capacidade para integrar a diferentes colectivos, estimulando a participación e o desenvolvemento persoal e grupal e para deseñar e aplicar proxectos no ámbito das necesidades educativas especiais. A2
A3
B2
C3
C5
Ser capaz de elaborar e deseñar programas de ASC, ATH e aplicalos conforme ás necesidades de apoio específico das persoas con necesidades específicas de apoio educativo. A1
A2
A3
B2
C1
Sintetizar os principais resultados obtidos na aplicación, conforme ás condicións do deseño, valorando a súa achega ao coñecemento actual. A4
B4
C6
Avaliar os resultados dos programas de intervención aplicados en termos do coñecemento actual do curso. A1
A2
B2
C6
Coñecer as distintas condicións experimentais da intervención sobre animación sociocultural e atención hospitalaria. A1
A2
B1
C3
Ser capaz de comunicar e aplicar os seus resultados en situacións de apoio educativo A4
B3
B4
C1
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000